Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kongo'da isyancılar sağlık merkezine saldırdı: 20 ölü

Kongo Demokratik Cumhuriyeti'nin Kuzey Kivu eyaletinde, silahlı isyancı grubun sağlık merkezine saldırısında 20 sivilin hayatını kaybettiği bildirildi.

ABONE OL
KONGO, (DHA)

Kongo basını, 'Demokratik İttifak Güçleri (ADF)' adlı isyancı grup üyelerinin, Kuzey Kivu eyaletine bağlı Biambwe bölgesindeki Biambwe Sağlık Merkezi'ne silahlı saldırı düzenlediğini duyurdu. Saldırıda, sağlık merkezindeki 20 hasta ve refakatçinin yaşamını yitirdiği belirtildi. Saldırganların, bazı hastane odalarını ateşe verdiği ve tıbbi malzemeleri yağmalayarak bölgeden uzaklaştığı kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. TBMM Başkanı Kurtulmuş, KKTC Cumhuriyet Meclisi Başkanı Öztürkler ile görüştü
  2. Trump: İran, Hürmüz'den geçiş için para istemedi
  3. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan Cumhurbaşkanı Aliyev tarafından kabul edildi
  4. Bakan Bayraktar, Londra'da enerji dönüşümünün yol haritasını anlattı
  5. Bakan Kurum: Türkiye son 20 yılda yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde artırdı
  6. Bakan Bayraktar: 2035’e kadar iletim ve dağıtım altyapımıza 80 milyar dolarlık dev bir yatırım planı yürütüyoruz
  7. IAEA: İran'daki nükleer tesisler ajans müfettişleri tarafından denetlenecek
  8. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB 20’nci Konferansı’nda konuştu
  9. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İran Meclis Başkanı Kalibaf ile görüştü
  10. Fransa ilk Ebola vakasını açıkladı

© Copyright 2026

DHA