Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kongo'da Maden Bakanı Kabamba'yı taşıyan uçak pistten çıktı

Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nin Kolwezi Havalimanı’nda, Maden Bakanı Louis Watum Kabamba'nın da aralarında olduğu yaklaşık 20 kişilik heyeti taşıyan uçağın iniş sırasında pistten çıktığı bildirildi.

ABONE OL
KONGO, (DHA) -

Kongo Demokratik Cumhuriyeti’nin Lualaba eyaletindeki Kolwezi Havalimanı’nda, Maden Bakanı Louis Watum Kabamba'nın da aralarında olduğu yaklaşık 20 kişilik heyeti taşıyan uçak iniş sırasında pistten çıkarak alev aldı, tüm yolcular kazadan yara almadan kurtuldu. Havalimanı ekiplerinin kısa sürede müdahale ederek yangını kontrol altına aldığı belirtildi.

Bakan Kabamba’nın, Kalondo maden sahasında dün meydana gelen ve 32 maden işçisinin hayatını kaybettiği kazayla ilgili incelemede bulunmak üzere bölgeye gittiği kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. Bakan Kurum: Türkiye son 20 yılda yenilenebilir enerji kapasitesini önemli ölçüde artırdı
  2. Bakan Bayraktar: 2035’e kadar iletim ve dağıtım altyapımıza 80 milyar dolarlık dev bir yatırım planı yürütüyoruz
  3. IAEA: İran'daki nükleer tesisler ajans müfettişleri tarafından denetlenecek
  4. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB 20’nci Konferansı’nda konuştu
  5. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İran Meclis Başkanı Kalibaf ile görüştü
  6. Fransa ilk Ebola vakasını açıkladı
  7. ABD Dışişleri Bakanı Rubio, BAE’de
  8. Çin: Orta Doğu’da barışın tesisi için gösterilen çabayı destekliyoruz
  9. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'na katıldı
  10. Hindistan Başbakanı Modi, Çin Dışişleri Bakanı Wang’ı kabul etti

© Copyright 2026

DHA