Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Kuveyt: Petrol üretiminde yeni bir kısıtlamaya gidildi

Kuveyt Petrol Kurumu, ham petrol üretiminde yeniden kısıtlamaya gidildiğini duyurdu.

ABONE OL
KUVEYT, (DHA) -

 

Kuveyt Petrol Kurumu, Hürmüz Boğazı'nda ‘serbest seyrüseferin hedef alınması’ üzerine ham petrol üretiminin düşürülmek zorunda kaldığını bildirdi. Açıklamada, bölgedeki gelişmelerin ‘küresel enerji piyasalarının istikrarını tehdit eden tehlikeli bir gerilime’ neden olduğu belirtilerek, ‘savaşın sona ermesi halinde üretimin yeniden hızlandırılacağı’ ifade edildi.

Tam üretime yeniden dönülmesinin ‘3 ila 4 ay sürebileceği’ kaydedilen açıklamada, üretimde ne kadar kısıtlamaya gidildiğine ilişkin bilgi paylaşılmadı.

Diğer Haberler

  1. TBMM Başkanı Kurtulmuş, İSİPAB Konferansı'nda aile fotoğrafı çekimine katıldı
  2. Fransa, tarihinin en sıcak gününü geçirdi
  3. Trump, petroldeki düşüşün pompa fiyatlarına yansıtılmamasına tepki gösterdi
  4. Putin: Ukrayna ile İstanbul'da yapılan barış görüşmeleri temelinde yeniden masaya oturmaya hazırız
  5. DSÖ: KDC'deki Ebola salgınında 267 kişi hayatını kaybetti
  6. Trump: IAEA denetçileri uygun zamanda İran'da göreve başlayacak
  7. İsrail-Lübnan görüşmelerinin ilk günü sona erdi
  8. ABD Senatosu, İran'a karşı askeri harekatı engellemeyi amaçlayan savaş yetkileri tasarısını onayladı
  9. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: Hürmüz Boğazı'nda geçiş ücreti talep edilemez
  10. Pezeşkiyan: İran füzeleri mutabakat zaptında yer almadı ve almayacak

© Copyright 2026

DHA