Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Los Angeles'ta kısmi sokağa çıkma yasağı ilan edildi

Los Angeles Belediye Başkanı Karen Bass, kentte sokağa çıkma yasağı ilan ettiğini duyurdu.

ABONE OL
ABD,(DHA)

Amerika Birleşik Devletleri'nin Kaliforniya eyaletine bağlı Los Angeles şehri Belediye Başkanı Karen Bass, düzensiz göçmenleri desteklemek için devam eden protestolarda çıkan olaylar nedeniyle sokağa çıkma yasağı ilan ettiğini açıkladı. Yasağın yerel saatle saat 20.00'dan başlayıp, 06.00'ya kadar süreceği ve şehir merkezindeki yaklaşık 2 kilometrelik alanda geçerli olacağı öğrenildi.

'BU BÖLGEDEN UZAK DURUN'

Başkan Karen Bass, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yasağı ihlal eden kişilerin tutuklanacağını belirterek, "Los Angeles şehir merkezindeki durumu yakından takip ediyor ve topluluklarımızı korumak için yeni önlemler almaya hazırlanıyorum. Başkan'ın kaotik tırmanışından faydalanan kötü niyetli kişileri durdurmak için bu gece saat 20.00'dan itibaren Los Angeles şehir merkezinde sokağa çıkma yasağı ilan ettim. Eğer Los Angeles şehir merkezinde yaşamıyor veya çalışmıyorsanız, bu bölgeden uzak durun. Kolluk kuvvetleri sokağa çıkma yasağını ihlal eden kişileri tutuklayacak ve hakkınızda dava açılacaktır." dedi.

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA