Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Mısır Cumhurbaşkanı Sisi, Trump ile telefonda görüştü

Mısır Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi’nin, ABD Başkanı Donald Trump ile telefonda görüştüğü bildirildi.

ABONE OL
MISIR, (DHA) -

Mısır Cumhurbaşkanlığı tarafından yapılan açıklamada, Cumhurbaşkanı Abdulfettah es-Sisi’nin, ABD Başkanı Donald Trump ile gerçekleştirdiği telefon görüşmesinde, Gazze’de sağlanan ve yürürlüğe girmesi beklenen ateşkes anlaşması dolayısıyla Trump'ın ‘Nobel Barış Ödülü'nü almayı hak ettiğini’ söylediği belirtildi.

Sisi'nin görüşmede, Gazze'de sağlanan ateşkes için gösterdiği çabalar nedeniyle Trump'ı tebrik ettiği, Trump’ın da elde edilen tarihi başarı ve Sisi ile dostluğundan memnuniyet duyduğu kaydedildi. Mısır Cumhurbaşkanı Sisi’nin, Gazze’deki ateşkes anlaşmasının tüm aşamalarıyla uygulanmasının önemini vurguladığı ve Trump'ı ateşkes anlaşmasının imzalanmasının ardından Mısır'da düzenlenecek kutlamalara katılmaya davet ettiği aktarıldı. Açıklamada, Trump’ın da Sisi'nin davetinden memnuniyet duyduğu ifade edildi.

Diğer Haberler

  1. ABD Başkan Yardımcısı Vance, Trump'ın ‘derin devlet’ tarafından hedef alındığını iddia etti
  2. Filipinler'de 6.5 büyüklüğünde deprem
  3. Japonya Başbakanı Takaichi, IAEA Başkanı Grossi ile görüştü
  4. Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki Ebola salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 304'e yükseldi
  5. İngiltere Kralı 3’üncü Charles, 12,9 milyon sterlin vergi ödediğini açıkladı
  6. Güney Kore'ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçti
  7. İran'dan komşu ülkelere İsrail uyarısı
  8. Kanada'da yangın söndürme uçağı düştü: 3 ölü
  9. Rusya: Ukrayna'ya ait 660 İHA'yı düşürdük
  10. Zelenskiy’den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı

© Copyright 2026

DHA