Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Netanyahu, Trump ile görüşmek için ABD'ye gidiyor

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu’nun, ABD Başkanı Donald Trump ile görüşmek üzere Florida'ya hareket ettiği bildirildi.

ABONE OL
İSRAİL, (DHA) -

İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu ve ABD Başkanı Donald Trump, yarın Florida eyaletinde bir araya gelecek. İsrail Başbakanlık Ofisi, Trump’ın Miami kentindeki Mar-a-Lago malikanesinde yapılacak görüşmenin gündeminin Gazze ve İran olacağını duyurdu. Netanyahu’nun, Trump ile yapacağı görüşmeden önce ABD Dışişleri Bakanı Marco Rubio, Başkan Yardımcısı JD Vance ve Savunma Bakanı Pete Hegseth ile de bir araya gelmesi bekleniyor.

İsrail basını, Netanyahu’nun uçağında, Gazze'de tutulan son rehine olan Polis Başçavuş Ran Gvili’nin annesi Talik Gvili’nin de yer aldığını açıkladı.

Diğer Haberler

  1. DSÖ: Avrupa'da yüksek sıcaklıklar nedeniyle 1300 kişi hayatını kaybetti
  2. Suudi Arabistan’da helikopter düştü: 14 ölü
  3. Fransa'da uçak kazası: 11 ölü
  4. Zelenskiy: Rusya’da iki petrol rafinerisine saldırı düzenlendi
  5. İsrail ordusu, Lübnan'ın güneyine hava saldırıları düzenledi
  6. İran Dışişleri Bakanı Arakçi’den ABD’ye çağrı
  7. ABD’de şiddetli yağışların yol açtığı selde 4 kişi hayatını kaybetti
  8. İsrail'in, Lübnan'a düzenlediği saldırılarda hayatını kaybedenlerin sayısı 4 bin 246'ya yükseldi
  9. Pakistan’da askeri karargaha silahlı saldırı: 3 ölü
  10. Sırbistan Cumhurbaşkanı Vucic: Birkaç hafta içinde istifa edeceğim

© Copyright 2026

DHA