Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Suriye bayrağı, Londra'da göndere çekildi

Suriye Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani, ülkesinin bayrağını Londra'daki Suriye Büyükelçiliği binasında göndere çekti.

ABONE OL
BİRLEŞİK KRALLIK, (DHA) -

Suriye Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre; Dışişleri Bakanı Esad Hasan Şeybani, 2013’ten beri kapalı olan İngiltere'nin başkenti Londra'daki Suriye Büyükelçiliği binasının yeniden faaliyete geçmesini kutlamak amacıyla ülke bayrağını göndere çekti.

Konuya ilişkin sosyal medya hesabından paylaşımda bulunan Şeybani, “Esad'ın kimyasal rejimi tarafından yıllarca uygulanan izolasyonun ardından, bugün Londra'daki Suriye Büyükelçiliği’ni yeniden açıyoruz. Suriyei özgür kimliğiyle dünyaya geri dönüyor” ifadelerini kullandı.



Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA