Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Suudi Arabistan, İranlı 5 diplomatın ülkeyi terk etmelerini istedi

Suudi Arabistan, İran'ın Riyad Büyükelçiliği’ndeki 5 diplomatın 24 saat içinde ülkeden ayrılmalarını istedi.

ABONE OL
SUUDİ ARABİSTAN, (DHA)

Suudi Arabistan Dışişleri Bakanlığı'ndan yapılan yazılı açıklamada, İran'ın Suudi Arabistan'ın da aralarında bulunduğu Körfez ülkelerine saldırılarına tepki gösterildi. Açıklamada, İran'ın Riyad Büyükelçiliği’ndeki askeri ataşe, askeri ataşe yardımcısı ile 3 diplomatın ‘istenmeyen kişi’ ilan edildiği ve 24 saat içinde ülkeden ayrılmalarının istendiği bildirildi.

İran'ın Suudi Arabistan'ın topraklarını, egemenliğini, sivil yerleşim yerlerini, ekonomik kurumlarını ve diplomatik misyonlarını hedef almasının tüm uluslararası sözleşmelerin açıkça ihlali olduğu belirtilen açıklamada, saldırıların sürmesinin ülke ilişkilerine olumsuz yansımaları olacağı kaydedildi.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA