Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tayland’da şarbon kaynaklı ilk ölüm bildirildi

Tayland’da 30 yıl sonra ilk şarbon kaynaklı ölüm bildirildi.

ABONE OL
TAYLAND, (DHA) –

Tayland’da şarbon kaynaklı son 30 yılın en yüksek ölüm vakası kaydedildi. Tayland İl Sağlık Ofisi Şefi Dr. Narong Chankaeo yaptığı açıklamada, Mukdahan eyaletinde 53 yaşındaki bir kişinin şarbona yakalanarak hayatını kaybettiğini aktardı. Aynı bölgede ikinci bir vaka doğrulanırken yetkililer, ölümcül bakteriye maruz kalma olasılığı nedeniyle halk sağlığı uyarısında bulundu.

Diğer Haberler

  1. ABD Başkan Yardımcısı Vance, Trump'ın ‘derin devlet’ tarafından hedef alındığını iddia etti
  2. Filipinler'de 6.5 büyüklüğünde deprem
  3. Japonya Başbakanı Takaichi, IAEA Başkanı Grossi ile görüştü
  4. Kongo Demokratik Cumhuriyeti'ndeki Ebola salgınında hayatını kaybedenlerin sayısı 304'e yükseldi
  5. İngiltere Kralı 3’üncü Charles, 12,9 milyon sterlin vergi ödediğini açıkladı
  6. Güney Kore'ye ait 8 gemi Hürmüz Boğazı'ndan geçti
  7. İran'dan komşu ülkelere İsrail uyarısı
  8. Kanada'da yangın söndürme uçağı düştü: 3 ölü
  9. Rusya: Ukrayna'ya ait 660 İHA'yı düşürdük
  10. Zelenskiy’den Rusya'ya karşı 40 günlük operasyon talimatı

© Copyright 2026

DHA