Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trump ile Netanyahu, 4 Şubat'ta görüşecek

ABD Başkanı Donald Trump ile İsrail Başbakanı Binyamin Netanyahu'nun 4 Şubat'ta Beyaz Saray'da bir araya geleceği bildirildi.

ABONE OL
İSRAİL, (DHA) -

İsrail Başbakanlık Ofisi'nden yapılan açıklamada, "ABD Başkanı Donald Trump, Başbakan Netanyahu'yu 4 Şubat 2025'te Beyaz Saray'da bir toplantıya davet etti. Başbakan Netanyahu, ABD Başkanı Trump'ın ikinci döneminde Beyaz Saray'a davet edilen ilk yabancı lider oldu" denildi.

İsrail basınına göre, Trump ile Netanyahu'nun görüşmesinde Gazze'deki ateşkes başta olmak üzere bölgeler konuların ele alınması bekleniyor.

Diğer Haberler

  1. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da AK Parti teşkilatıyla bir araya geldi
  2. TBMM Başkanı Kurtulmuş, Azerbaycan'da
  3. Bakanlar Kurum ve Bayraktar, Londra'da BM Genel Sekreteri Guterres ile görüştü
  4. İsrail'in Lübnan'a düzenlediği saldırılarda can kaybı 4 bin 192'ye yükseldi
  5. Bakan Kurum, Londra’da Enerji Dönüşümü Diyaloğu Toplantısı’na katıldı
  6. Bakan Bayraktar: Ortak geleceğe liderlik etmeye ve iş birliğine hazırız
  7. Trump: İran en üst düzey nükleer denetimleri kabul etti, Hürmüz Boğazı açık kalacak
  8. Bakan Uraloğlu, Belçika'da
  9. İran heyeti Umman'da: Kalibaf ve Arakçi, Sultan Heysem Bin Tarık ile görüştü
  10. Litvanya Başbakanı Ruginiene istifa etti

© Copyright 2026

DHA