Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trump, Kolombiya Cumhurbaşkanı Petro ile gelecek ay görüşeceğini duyurdu

ABD Başkanı Donald Trump, şubat ayının ilk haftasında Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro ile Beyaz Saray’da bir araya geleceğini bildirdi.

ABONE OL
ABD, (DHA) -

 

ABD Başkanı Donald Trump, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Şubat ayının ilk haftasında Beyaz Saray'da Kolombiya Cumhurbaşkanı Gustavo Petro ile bir görüşme yapmayı sabırsızlıkla bekliyorum” ifadelerini kullandı.

Bu görüşmenin Kolombiya ve ABD için çok olumlu sonuçlar doğuracağından emin olduğunu belirten Trump, “Ancak kokain ve diğer uyuşturucuların ABD'ye girişinin engellenmesi gerekmektedir” dedi.

Diğer Haberler

  1. İtalya Dışişleri Bakanı Tajani: ABD'ye İran saldırılarında üslerimizi kullandırmadık
  2. Kalibaf'tan Trump'a 'dondurulmuş varlıklar' yanıtı
  3. ABD’de Türkiye Coşkusu
  4. ABD Dışişleri Bakanı Rubio: İran ile yapıcı diyalog ve yeni anlaşmalar kurmayı amaçlıyoruz
  5. Venezuela Geçici Devlet Başkanı Rodriguez'den Cumhurbaşkanı Erdoğan’a teşekkür
  6. Fransa'da Ebola vakasıyla temas ettiği düşünülen 5 kişi karantinaya alındı
  7. İtalya'da aşırı sıcaklar nedeniyle 5 kişi hayatını kaybetti
  8. Belçika'da aşırı sıcaklar nedeniyle kırmızı alarm verildi
  9. ABD Senatosu, İran'a yönelik askeri faaliyetleri sınırlandıracak tasarıyı reddetti
  10. Bakan Kurum, Londra'da Kral 3'üncü Charles'ın ev sahipliğindeki resepsiyona katıldı

© Copyright 2026

DHA