Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Ankara'da yarıyıl tatili sonrası ilk ders zili çaldı

2024-2025 eğitim-öğretim yılı yarıyıl tatilinin ardından okul öncesi, ilköğretim ve ortaöğretim okullarında eğitim gören yaklaşık 20 milyon öğrenci, bugün dersbaşı yaptı.

ABONE OL
Ruken KADIOĞLU-Canberk ÖZTÜRK/ANKARA, (DHA)

Yurt genelinde, 20 Ocak Pazartesi günü başlayan yarıyıl tatili, 31 Ocak Cuma günü sona erdi. Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı ilk ve ortaöğretim kurumlarındaki yaklaşık 20 milyon öğrenci ve 1 milyon 200 bin öğretmen 2024-2025 eğitim-öğretim yılı kapsamında, yarıyıl tatilinin ardından bugün dersbaşı yaptı. Ankara'nın Etimesgut ilçesindeki Cahit Zarifoğlu İlkokulu'nda okula dönüş heyecanı yaşayan öğrenciler bayrak töreninde İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından ilk derslerine girdi.

Öğrenciler, tatilde ödevlerini tamamladıklarını ve bol bol eğlendiklerini belirterek, okulu özlediklerini söyledi.

Diğer Haberler

  1. Eğitim-Bir-Sen’den 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi değerlendirmesi
  2. Bakan Tekin: Eğitim politikalarımızı istişare ve ortak akıl anlayışıyla geliştirmeyi sürdüreceğiz
  3. YÖK Başkanı Özvar: Yeni kontenjanlar oluşturduk
  4. İyilik Derneği'nden Gazze’de sınava giren öğrencilere destek
  5. 22 dakikada Pi sayısının virgülden sonraki 5 bin basamağını ezbere okudu
  6. Bakan Tekin: OECD direktörü, Türkiye için 'Olağanüstü sıçrayış' ifadesini kullandı
  7. 2026-STS Öğretmenlik sınav sonuçları açıklandı
  8. ‘Karne günü söylenen bir cümle yıllarca unutulmuyor’
  9. Bakan Tekin: Türkiye eğitimde olağanüstü sıçrama yaptı
  10. BAU, THE etki sıralamasında Türkiye’deki üniversiteler arasında birinci sırada yer aldı

© Copyright 2026

DHA