Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yeditepeliler "Welcome Fest" ile eğlenceye doydu

Yeditepe Üniversitesi öğrencileri yeni dönemi, Mahmut Orhan ve Edis’in konser verdiği Welcome Fest ile karşıladı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Yeditepe Üniversitesi’nin Kayışdağı’ndaki 26 Ağustos Yerleşimi, Welcome Fest ile şenlendi. Öğrenci kulüplerinin DJ performanslarının, etkinliklerinin ve stantlarının yoğun ilgi gördüğü festivalde, sabah saatlerinde ilk olarak sahneyi, Ceyhun Yılmaz aldı. "Sosyal Medya Nasıl Kullanılmaz?" konulu bir stand up gösterisi yapan Yılmaz’dan sonra, Yeditepe Üniversitesi Kozyatağı Hastanesi Başhekim Yardımcısı ve Kalp ve Damar Cerrahisi Uzmanı Doç. Dr. Halit Yerebakan, öğrencilerle sağlıklı yaşamın ipuçlarını paylaştı.

PAL Station’ın DJ performansları sergilediği festivalde öğrenciler, Uzman Fizyoterapist Dilek Şahinoğlu önderliğinde yaptıkları pilatesle eğlenirken sağlık kazandı. Akşam saatlerinde ise Yeditepeli öğrenciler, Edis konseriyle geceye başladı. Edis’in ardından Mahmut Orhan’ın sahne aldığı saatlerde heyecan doruğa ulaştı. Yeditepeli öğrenciler, konser boyunca gönüllerince eğlendi, keyifli anlar yaşadı.

Diğer Haberler

  1. Yurtta Karne Heyecanı
  2. Tunceli'de köy okullarının kütüphaneleri yenilendi
  3. Okulun tek öğrencisi İlayda’nın karne sevinci
  4. Bakan Tekin: Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'yle eğitim öğretim hayatımız devam edecek
  5. Hafta sonu 2 elektronik yabancı dil sınavı yapılacak
  6. İş Bankası şubeleri karnelerini alan çocukları bekliyor
  7. BCN College ‘Vizyon 2027’ lansmanını gerçekleştirdi
  8. Eğitim-Bir-Sen’den 2025-2026 eğitim-öğretim dönemi değerlendirmesi
  9. Bakan Tekin: Eğitim politikalarımızı istişare ve ortak akıl anlayışıyla geliştirmeyi sürdüreceğiz
  10. YÖK Başkanı Özvar: Yeni kontenjanlar oluşturduk

© Copyright 2026

DHA