Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

5 ayda 18 il 1 milyar doların üzerinde ihracat yaptı

Ticaret Bakanlığı, 2025 yılı Ocak-Mayıs döneminde 18 ilin 1 milyar doların üzerinde ihracat yaptığını duyurdu.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)

Bakanlıktan yapılan açıklamaya göre; 2025 yılı Ocak-Mayıs arası ilk 5 aylık dönemde 18 il 1 milyar doların üzerinde ihracat yaparken, 46 ilde ihracat arttı. 2025 yılı Mayıs ayında faaliyet illeri bazında ihracatta; İstanbul 5 milyar 212 milyon dolarla birinci sırada, Kocaeli 3 milyar 403 milyon dolarla ikinci sırada, İzmir 2 milyar 124 milyon dolarla üçüncü sırada, Bursa 1 milyar 837 milyon dolarla dördüncü sırada, Tekirdağ 1 milyar 186 milyon dolarla beşinci sırada yer aldı.

EN FAZLA ARTIŞ KOCAELİ'DE

2025 yılı Mayıs ayında geçen yılın aynı ayına göre; faaliyet illeri bazında ihracatta en fazla artış incelendiğinde sırasıyla; Kocaeli 681 milyon dolarlık artışla birinci il, Çorum 268 milyon dolarlık artışla ikinci il, Yalova 174 milyon dolarlık artışla üçüncü il, Ankara 160 milyon dolarlık artışla dördüncü il, Bursa ise 106 milyon dolarlık artışla beşinci il konumunda yer aldı.

Diğer Haberler

  1. Sakarya’da tren raylarının yer altına alınması için ilk adım atıldı
  2. Kaspi.kz, Rabobank A.Ş. satın alımı için düzenleyici onayını aldığını duyurdu
  3. Trendyol verilerine göre Türkiye’de satılan her 10 yataktan 6’sı Kayseri’den
  4. Eminevim'e Brandverse Awards'tan altın ödül
  5. Haziranda güven endeksi tüm sektörlerde arttı
  6. SANKON'dan, Rusya ve Ukrayna başkentlerine ziyaret
  7. Hayat Finans'tan ‘Dünya KOBİ Günü’ne özel 40 milyar TL’lik ek finansman
  8. AJet, Bodrum’dan Avrupa’ya ilk seferini 27 Haziran’da yapacak
  9. Ukrayna Büyükelçiliği'nden SANKON'A ziyaret
  10. OYAK Çimento 2025 Entegre Raporunu yayınladı

© Copyright 2026

DHA