Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Allianz Türkiye’ye pazarlama iletişimi alanında 6 ödül

Allianz Türkiye, pazarlama iletişimi alanında Türkiye’nin en prestijli organizasyonlarından olan Felis Ödülleri’nden altı ödülle döndü.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Allianz Türkiye “97 Yıldır Hayatın Her Anında Allianz Seninle” reklam filmiyle “Üretimde Ustalık ve Tasarım” bölümü altındaki “Müzik ve Ses Tasarımı” kategorisinde Felis Ödülü’nü alırken, “Yönetmen” kategorisinde de Başarı Ödülü’nün sahibi oldu. Allianz Teknik’in lansmanı “Kelebek Etkisi” projesiyle “Dönüştüren Pazarlama Etkisi” bölümü altındaki “En İyi Pazarı Geliştiren” ve “En İyi Ürün/Hizmet Lansmanı” kategorilerinin “B2B” başlıklarında Başarı Ödülü’nü alan Allianz Türkiye, “HEY! Bir Çevik Dönüşüm Yolculuğu” ile “PR” bölümü altındaki “İç İletişim Yönetimi” kategorisinden ve Allianz Motto Müzik’in “Yanında Allianz, Hayatında Müzik” projesiyle “Medya” bölümü altındaki “Finansal Hizmetler” kategorisinden de Başarı Ödülü’yle döndü.

ÇABALARIMIZIN KARŞILIKSIZ OLMADIĞINI GÖRÜYORUZ

Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı Felis’te 6 ödüle birden layık görülmekten mutluluk duyduklarını söyledi. Kırcı “Allianz Türkiye olarak tüm gücümüzü müşterilerimize en iyi hizmeti sunmak için kullanıyoruz. Bu bakış açısıyla yön verdiğimiz projelerimizle her zaman müşteri odaklı olmayı hedefliyoruz. Yenilikçi fikirlerle harmanlayarak ortaya koyduğumuz yaratıcı projelerin ve müşteri odaklı yaklaşımımızın takdir görmesi bizler için büyük bir gurur. Concept ve V for Viral ile hayata geçirdiğimiz projelerimiz ve kampanyalarımızla aldığımız bu ödüllerle, çabalarımızın karşılıksız kalmadığını görüyor, daha iyisini ortaya koymak için ekip olarak motive oluyoruz.” dedi.

Diğer Haberler

  1. GODIVA'nın 100'üncü yıl kutlamaları Şanghay'da devam etti
  2. Cevdet Yılmaz: Ülkemizin sahip olduğu refahı, toplumun tüm katmanlarına yaymaya kararlıyız
  3. Konsiyon, Türkiye genelinde site yönetimini dijital hale getiriyor
  4. Teknosa: 'Kadın için Teknoloji' projesinde 2025'te 4 binden fazla kadına dokunuldu
  5. Cevdet Yılmaz: Ocakta enflasyonda 20'li rakamları göreceğiz
  6. İş Bankası, ödeme deneyimini İşPay ile tek platformda topladı
  7. TÜİK: En yüksek gelir grubu tüm gelirin yüzde 48'ini aldı
  8. Garanti BBVA, Varlığa Dayalı Menkul Kıymet ihracını tamamladı
  9. Bakan Şimşek: Fiyat istikrarını sağlamayı hedefliyoruz
  10. Akfen GYO, 1,39 Milyar TL’lik lojistik arsa alımı gerçekleştirdi

© Copyright 2025

DHA