Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Altın Pusula’da 7 ödül kazandı

Markalara iletişim danışmanlığı yapan PR şirketi İz İletişim, Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde 7 ödül birden kazandı.

ABONE OL
İSTANBUL,(DHA) -

Türkiye Halkla İlişkiler Derneği’nin (TÜHİD), 1999 yılından beri başarılı halkla ilişkiler çalışmalarını ödüllendirmek ve teşvik etmek amacıyla organize ettiği “18. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri” düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Markalara iletişim danışmanlığı yapan İz İletişim, ‘Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri’nde bugüne kadar 7 ödül birden kazanan tek PR ajansı oldu.

Bu noktada şirket Turkcell’in Sportif Tarama Projesi, Sponsorluk İletişimi / Spor ve Geleceği Yazan Kadınlar Projesi, Kurumsal Sosyal Sorumluluk / Diğer kategorilerinde, Siemens Türkiye 20. Opera Yarışması’yla Kurumsal Sosyal Sorumluluk / Kültür&Sanat ve Dijital İletişim/Topluluk İletişimi kategorilerinde, Beşiktaş Belediyesi Beltaş A.Ş. ile birlikte gerçekleştirilen #363Kadın projesiyle Kamu Kuruluşları ve Dijital İletişim/ Sosyal Medya kategorilerinde ödül alırken, Mercedes-Benz Türk Startup Projesi ile de ‘Jüri Özel Ödülü’ne layık görüldü.

Diğer Haberler

  1. TİKAV'dan ‘Dijitaldeki Ayak İzimiz’ projesiyle kırsaldaki kadınların eğitimine destek
  2. Kırımlı Cadde kentsel dönüşüm projesinin lansmanı yapıldı
  3. Bakan Göktaş: Yaşlı Destek Programı için 11 milyon lira ödenek ayırdık
  4. ‘Dijital Benim İşim’ projesinde kazananlar belli oldu
  5. “Hedefimiz değişimi sorumlu liderlikle yöneterek iş dünyasına öncülük etmek”
  6. Ekonomist Emrah Lafçı: Ekonomide öngörülebilir dönem başladı
  7. Yapay zeka itici bir güç haline geldi
  8. Liderlerin görevi kaygı ve endişeyi gidermek
  9. Ünlü akademisyenler UEZ Sapanca 2024’te felsefe ve modern bilimi ele aldı
  10. Hepsiburada, Drone ile teslimatı test ediyor

© Copyright 2024

DHA