Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Araştırma: Türk halkı Black Friday dönemindeki kampanyalara güvenmiyor 

Areda Survey’in bin 100 kişi ile gerçekleştirdiği Black Friday araştırması sonuçları Türk halkının bu dönemde yapılan kampanyalara güvenmediğini ortaya koydu.  

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Türkiye’de ‘Efsane Cuma’ olarak kabul gören Black Friday döneminde reklam kampanyaları ile tüketiciler alışveriş yapmaya teşvik ediliyor. Areda Survey’in yapmış olduğu araştırmaya göre tüketicilerin yüzde 56,8’i kampanya dönemindeki indirimlere güvenmiyor. Bu dönemde tüketicilerin yüzde 33,1’i alışveriş yaparken, yüzde 66,9’u alışveriş yapmayı tercih etmiyor. 

“ALIŞVERİŞLERİN YÜZDE 75’İ ONLİNE PAZARYERLERİNDE YAPILIYOR” 

Araştırmaya göre Türk halkının yüzde 35,1’i bu dönemi Efsane Cuma olarak kabul ediyor. Bu dönemdeki alışverişlerin yüzde 75,4’ü ise online pazaryerlerinde yapılıyor. Alışveriş yapmaya etki eden unsurlarda ise yüzde 39,6 ile sosyal medya reklamları öne çıkıyor. 

METODOLOJİ 

Araştırma, kantitatif araştırma yöntemlerinden CAWI tekniği ile ‘Areda Survey’in Profil Bazlı Dijital Paneli’ kullanılarak 22 Eylül - 05 Ekim tarihleri arasında bin 100 kişi ile gerçekleştirildi.

Diğer Haberler

  1. Cevdet Yılmaz: Dünyanın oldukça üzerinde büyüme gösterdik
  2. GÖKSUR, deniz yüzeyine yakın seyreden gemi savar füzelerine karşı etkin koruma sağlıyor
  3. Yönetici kamu personeline seyyanen zam teklifi geri çekildi
  4. THY ve South African Airways ortak uçuş anlaşması imzalandı
  5. Paribu CoinMENA’yı 240 milyon dolara çıkabilecek bir anlaşmayla satın aldığını duyurdu
  6. Bakan Bayraktar: Enerji filomuzun 6'ncı gemisi Türkiye'de
  7. Cevdet Yılmaz: İhracatımızı 282 milyar doların üzerine çıkaracağız
  8. Bakan Şimşek: İhracatımızın teknoloji kompozisyonu iyileşti
  9. Bakan Bayraktar: Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak
  10. Continental Confectionery Company, ilk Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı

© Copyright 2025

DHA