Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Işıkhan: 15 ilacı daha geri ödeme listesine aldık

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, "Sosyal Güvenlik Kurumumuzun (SGK) düzenlemesiyle kanser hastalığıyla mücadelede kullanılan ilaçlar başta olmak üzere 15 ilacı daha geri ödeme listesine aldık" dedi.

ABONE OL
ANKARA, (DHA)-

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada SGK'nin geri ödeme listesinde düzenleme yapıldığını belirtti. Bakan Işıkhan, "Sosyal Güvenlik Kurumumuzun düzenlemesiyle kanser hastalığıyla mücadelede kullanılan ilaçlar başta olmak üzere 15 ilacı daha geri ödeme listesine aldık. Bu adımımızla birlikte; multıpl miyelom, hidradentitis suprivata, dev hücreli arterit, kronik demir yüklemesi tedavisinde kullanılan rapor ve reçeteleme kurallarını güncelledik, yeni tedavi seçenekleri sunduk. Vatandaşlarımızın sağlığa ve ilaca erişimini kolaylaştırdık. Bundan sonrasında da milletimizin hizmetinde çalışmaya devam edeceğiz" dedi.

Diğer Haberler

  1. Trendyol verilerine göre Türkiye’de satılan her 10 yataktan 6’sı Kayseri’den
  2. Eminevim'e Brandverse Awards'tan altın ödül
  3. Haziranda güven endeksi tüm sektörlerde arttı
  4. SANKON'dan, Rusya ve Ukrayna başkentlerine ziyaret
  5. Hayat Finans'tan ‘Dünya KOBİ Günü’ne özel 40 milyar TL’lik ek finansman
  6. AJet, Bodrum’dan Avrupa’ya ilk seferini 27 Haziran’da yapacak
  7. Ukrayna Büyükelçiliği'nden SANKON'A ziyaret
  8. OYAK Çimento 2025 Entegre Raporunu yayınladı
  9. İş Bankası’na The Banker’dan ‘Açık Bankacılık’ ödülü
  10. Şikayetvar: Yetkili servis şikayetleri yüzde 109 arttı

© Copyright 2026

DHA