Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bakan Nebati: Merkezi yönetim bütçesi 3 milyar 586 milyon lira fazla verdi

Hazine ve Maliye Bakanı Nureddin Nebati, "Mali disiplinin önemli bir göstergesi olan merkezi yönetim bütçesi, ağustos ayında 3 milyar 586 milyon lira fazla verdi. Faiz dışı fazla ise 26 milyar 233 milyon liraya ulaştı" dedi.

ABONE OL
DHA

Bakan Nebati, Twitter hesabından yaptığı açıklamada, mali disiplinden taviz vermeden yola emin adımlarla devam ettiklerini belirterek, "Mali disiplinin önemli bir göstergesi olan merkezi yönetim bütçesi, ağustos ayında 3 milyar 586 milyon lira fazla verdi. Faiz dışı fazla ise 26 milyar 233 milyon liraya ulaştı. Yılın ilk 8 ayına ilişkin tablo, 33 milyar 127 milyon liralık bütçe fazlasına ve 207 milyar 121 milyon liralık faiz dışı fazlaya işaret ediyor. Yatırımı ve üretimi teşvik eden ekonomi politikamız, büyümeyi ve vergi gelirlerinde artışı beraberinde getiriyor. Harcamalarda ortaya koyduğumuz ihtiyatlı duruş da kamu maliyesinde birçok gelişmiş ülkeden daha iyi performans göstermemizi sağlıyor. Yılın başından bu yana sürdürdüğümüz sıkı bütçe disiplininden şaşmadan yatırıma ve büyümeye devam" ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Hayat Finans'tan ‘Dünya KOBİ Günü’ne özel 40 milyar TL’lik ek finansman
  2. AJet, Bodrum’dan Avrupa’ya ilk seferini 27 Haziran’da yapacak
  3. Ukrayna Büyükelçiliği'nden SANKON'A ziyaret
  4. OYAK Çimento 2025 Entegre Raporunu yayınladı
  5. İş Bankası’na The Banker’dan ‘Açık Bankacılık’ ödülü
  6. Şikayetvar: Yetkili servis şikayetleri yüzde 109 arttı
  7. TURKA, kartlı ödemelerde komisyon almayacağını duyurdu
  8. Yıldız Holding yapay zeka dönüşümünü girişim ekosistemiyle buluşturuyor
  9. Mirnas Grup'tan İzmir yeni kent merkezinde üç proje birden
  10. Türk devletleri arasında dijital ticarette yeni dönem

© Copyright 2026

DHA