Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Başkent EDAŞ Çankırı’nın enerji altyapısını güçlendirmeye devam ettiğini duyurdu

Kesintisiz ve sürdürülebilir enerji hizmeti sunma hedefiyle çalışmalarını sürdüren Başkent EDAŞ, 2024 yılı boyunca Çankırı’da bakım, onarım ve yatırım faaliyetlerini aralıksız sürdürdüğünü duyurdu. Şirket, enerji altyapısını yenileyerek güçlendirirken, dijital dönüşüm ve müşteri odaklı projelere de öncelik verdiğini bildirdi.

ABONE OL
ÇANKIRI, (DHA) -

Başkent EDAŞ, Çankırı’da hizmet verdiği 2.082 trafo ve 10.116 kilometrelik enerji hattında sürdürülebilir ve kesintisiz enerji sağlamak için bakım, yenileme ve yatırım çalışmalarına devam etti. Ayrıca, dijital dönüşüm çalışmaları ve karbon ayak izini azaltmak için attığı adımlarını da sürdürdü.

Şirket, Atkaracalar, Bayramören, Çerkeş, Eldivan, Ilgaz, Kızılırmak, Korgun, Kurşunlu, Orta, Şabanözü ve Yapraklı ilçelerinde toplamda 3.109 aydınlatma armatürünün bakımının tamamlandığını aktardı. Bunun yanı sıra, 22 pano, 45 trafo ve 36 dağıtım merkezinin bakımını yaparak enerji altyapısını güçlendirildi. Aynı dönemde 1.871 kilometrelik hattın bakımı gerçekleştirildi.

2024 yılında hizmet verdiği yaklaşık 150 bin müşteriye kesintisiz ve kaliteli enerji sunabilmek adına, 63 kilometrelik yeni kablo döşeme ve 1.124 yeni aydınlatma armatürünün montajı tamamlandı. Ayrıca, 22 yeni elektrik panosu ve 17 trafo merkezi kurarak altyapısını güçlendirdi. Şirketten edinilen bilgiye göre 2024 yılında koymuş olduğu hedefleri gerçekleştirildi.

Açıklamanın devamında şu ifadelere yer verildi:

“Enerji sektöründeki dijitalleşme sürecine öncülük eden Başkent EDAŞ, 2024 yılında operasyonel süreçleri iyileştirmek ve müşteri memnuniyetini arttırmak amacıyla teknoloji odaklı projelere hız verdi. Enerjisa Dağıtım Şirketleri’nin Afet ve Acil Durum Haberleşme Telsiz Sistemi Projesi kapsamında hayata geçirilen Mobil Haberleşme ve Şarj İstasyonları, kriz anlarında kesintisiz iletişim sağlayarak afet yönetimine önemli katkılar sundu. Müşteri hizmetlerinde de dijital çözümleri yaygınlaştıran Enerjisa Dağıtım Şirketleri, ChatVolt uygulaması ile kullanıcıların anlık mesajlaşma yoluyla daha hızlı ve etkin destek almasını sağladı.

“Operasyonel iş süreçlerini daha verimli hale getirebilmek için dijital dönüşümüne ağırlık veren Enerjisa Dağıtım Şirketleri kullanıcı memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak için çalışmalarını sürdürüyor. Müşteri odaklı yaklaşımla 7/24 hizmet sunan Başkent EDAŞ, baskentedas.com, Web ChatVolt anlık mesajlaşma, Başkent 186 Mobil Uygulaması, 0(312) 186 00 00 numaralı WhatsApp İhbar Hattı ve 186 Çağrı Merkezi’nden tüm müşterilerinin soru ve sorunlarını dinleyerek çözüm bulmaya devam ederken, sosyal medya hesapları aracılığı ile de müşterilerin talep ve şikayetleri karşılanıyor. Başkent EDAŞ, Çankırı’daki enerji altyapısını güçlendirmek için yatırımlarına kararlılıkla devam edecek.”

Diğer Haberler

  1. TÜİK: 'Satın Alma Gücü Paritesi'ne göre kişi başına GSYH endeksi 72 oldu
  2. MHP'li Durgun: Geri dönen ürünlerin tamamı pestisit kaynaklı değil
  3. Hepsiburada’da online yılbaşı pazarı açıldı
  4. Bakan Yardımcısı Ağar: 2025 yılında ihracatımız 247 milyar 200 milyon dolara yükseldi
  5. Hayat Finans, aralık ayında kar payı oranını yüzde 40,79 olarak gerçekleştirdi
  6. Türk Ticaret Kanunu'na göre uygulanacak para cezalarına ilişkin tebliğ, Resmi Gazete'de
  7. Eyüp Lojistik, Avrupa–Orta Asya hattındaki taşıma hacmini yüzde 70 artırdı
  8. Bakan Işıkhan: Asgari ücret rakamını konuşmak için erken
  9. ‘81 İlde 81 Orman’ projesi Kahramanmaraş ile devam ediyor
  10. Bakan Işıkhan: Tüm sendikalarla açık iletişim yapısına sahibiz

© Copyright 2025

DHA