Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Boyner Now 1'inci yaşını kutladı

Sipariş edilen ürünün 90 dakika içinde teslimi, farklı bedenlerin sepete eklenebilmesi ve önce deneyip sonra ödeme yapılması gibi yenilikleri bir arada sunan Boyner Now, 1'inci yaşını kutladı. Markadan yapılan yazılı açıklamada, 1 yıl içinde 40 lokasyonda, 47 bin 138 adrese 200 bini aşkın ürünün ortalama 80 dakika içerisinde teslim edildiği bildirildi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

 

Boyner, geçtiğimiz yıl haziran ayında online ve fiziksel mağazacılığın iç içe geçtiği Boyner Now'ı müşterilerinin hizmetine sunmuştu. Boyner Now'ın, alternatif beden, renk ve desende ürünleri 90 dakika içinde, sipariş anında ödeme yapılmadan adrese teslim etmesi ve beğenilen ürünlerin kapıda kredi kartıyla ödeme yapılarak satın alınması gibi özellikleri müşteriler tarafından oldukça ilgi gördüğü aktarıldı.

EN ÇOK TERCİH EDİLEN ÜRÜNLER: PARFÜM, SNEAKER, TİŞÖRT, AYAKKABI

Kullananların tercihi sırasıyla parfüm, sneaker ve tişört olurken ayakkabı ve sweatshirt de en çok tercih edilen ürünler arasında yer aldı. Kış aylarında ise en çok bot ve mont alışverişi öne çıktı. 'Hangi bedeni alsam' diye kararsız kalan kullanıcıların yüzde 37'si ise aynı üründen farklı bedenleri sipariş vererek Boyner Now uygulamasının istenilen beden, renk ve desen siparişlerini aynı anda sepete atabilme özelliğine ilgi gösterdi.

“SEKTÖRÜMÜZ İÇİN DEVRİM NİTELİĞİNDE BİR YENİLİK"

Boyner Now ile online alışveriş deneyimini bir üst noktaya taşıdıklarını belirten Boyner Büyük Mağazacılık E-Ticaret Genel Müdür Yardımcısı Efsun Janset Yılmaz, "2022'nin haziran ayında hayata geçirdiğimiz, fiziksel alışveriş deneyimini bir tıkla müşterinin bulunduğu yere taşıyan Boyner Now, sektörümüz için devrim niteliğinde bir yenilik oldu. Müşterilerimize her zaman onların bile hayal edemeyecekleri bir hizmet ve iyi bir deneyim sunmaya odaklanıyoruz.  Boyner Now, sipariş anında ödeme yapılmaması, farklı beden ve renk alternatiflerini sepete atabilme, 90 dakikada ya da randevulu teslimat, teslimat anında ürünleri deneyebilme ve kapıda kredi kartı ile ödeme özellikleriyle sektöre yepyeni bir soluk getirdi. Dünyada bir ilk olma özelliği taşıyan ve online alışverişin tüm acı noktalarını ortadan kaldıran Boyner Now'a ilk yılında müşterilerimiz oldukça ilgi gösterdi. Boyner Now ile oluşturduğumuz alışveriş deneyimini daha fazla ürünle daha fazla şehirde geliştirmeye devam edeceğiz. Online kanallara yatırımlarımız da devam edecek, Boyner Now'ın şimdiden online kanallar arasındaki payı yüzde 5 oldu" dedi. 

YENİ DURAK ÇEŞME

İstanbul, İzmir, Ankara başta olmak üzere toplam 40 lokasyonda bulunan Boyner Now, verdiği hizmetin kapsama alanını genişletmeyi hedefliyor. Bodrum ve Fethiye ile kapsama alanı genişleten şirketin en son durağı Çeşme oldu.

Diğer Haberler

  1. Luxera GYO, NEW ERA 2030 vizyonuyla 2026’da 4 yeni projeye başlayacağını duyurdu
  2. Garanti BBVA, Antalya-Alanya Otoyolu Projesi için 1,7 milyar Euro'luk 'sürdürülebilirlikle bağlantılı' finansman sağladı
  3. Bakan Işıkhan, işçi sendikaları konfederasyonlarını ziyaret etti
  4. Asgari Ücret Tespit Komisyonu, 2'nci toplantısını gerçekleştirdi
  5. World Bridges Zirvesi, 70 ülkeden büyükelçi ve bakanları aynı çatıda buluşturdu
  6. Türk-İş Başkanı Atalay: Toplantıya katılmıyorum
  7. Bakan Işıkhan, Türk-İş Genel Başkanı Atalay ile görüşmeye başladı
  8. Adana’da yılbaşı öncesi fırın sektörüne fiyat denetimi
  9. TÜİK: Çevre koruma harcamaları yüzde 108,3 arttı
  10. Rüzgar türbinleri kanatlarının dağlık arazide taşınması için proje geliştirildi

© Copyright 2025

DHA