Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

CarrefourSA, akaryakıt istasyonlarında bayilik sistemine geçti  

Son iki yıldır bayilik sistemiyle hizmet ağını genişleten CarrefourSA, artık akaryakıt istasyonlarındaki yerini alacağını açıkladı. Bu yeni girişimin ilk adresi ise Tekirdağ, Marmara Ereğlisi oldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Sabancı Holding ve Carrefour Grup iştiraki CarrefourSA, “Yeni Nesil Market” anlayışını akaryakıt istasyonlarına taşıyor. Konuyla ilgili açıklama yapan CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, “CarrefourSA müşterisini de esnaf ve girişimcisini de yolda yalnız bırakmıyor” dedi. 

Fiziksel mağazaların yanı sıra Carrefoursa.com ile dijitalden ve tekneleriyle denizden de hizmet sunan marka bu kez de yola çıkan müşterileri için harekete geçtiğini açıkladı.  

2300 ÜRÜN YER ALIYOR 

Yerli esnaf ve girişimciye destek olma politikasıyla market ağını genişletmeye devam eden CarrefourSA, mini konseptiyle büyüyeceği akaryakıt istasyonları bayilik sisteminin ilkinin açılışını gerçekleştirdi. Marmara Ereğlisi’nde 7/24 hizmet veren akaryakıt istasyonunda yaklaşık 100 metrekare büyüklüğündeki alanda hizmete başlayan marka, öz markalı ürünlerin de dahil olduğu 2300 ürün çeşidiyle yoldaki müşterilerine ulaşacak.  

Bu açılışa ilişkin konuşan CarrefourSA İcra Kurulu Üyesi Bulut Batum, müşterilere doğru ürünü, doğru hizmet kalitesi ve fiyatla her noktadan temin etmeyi sürdürmek yolunda bir adım daha atmaktan mutluluk duyduklarını belirtti. “Bir taraftan yeni market yatırımlarımıza devam ederken, diğer taraftan küçük esnafımızı destekleyen bayilik sistemimizle Türkiye’deki büyüme ivmemizi güçlendiriyoruz.  Türkiye’nin dört bir yanındaki girişimcileri desteklemek amacıyla yola çıktığımız bayilik sistemimizle, müşterilerimizin bize en kolay şekilde ulaşmasını sağlarken, yerli girişimciye kârlı bir yatırım imkanı sunuyoruz” diyen Batum, sözlerine şöyle devam etti: 

“Bakkal ve küçük marketlerin yanı sıra bu sisteme akaryakıt istasyonlarını eklememiz, sistemin herkes tarafından ve her noktadan erişilebilirliği için önemli bir kırılma noktası. Bu önemli adım aynı zamanda 3 yıl sonunda 1000 bayiye ulaşma hedefimizdeki kararlılığımızı da ortaya koyuyor.”  

Kendi başarı hikayesini yazmak isteyen girişimciler için bu sistemin değerli bir fırsat olduğunu da vurgulayan Bulut Batum, “Carrefour, 2023’te Türkiye’de 30, dünyada ise 60 yılını dolduracak. Bu önemli tecrübeyi, ‘Doğrusu CarrefourSA’da’ mottomuzla ülkemizin her noktasına ulaştırmak öncelikli amacımız. Şu an bayilik sistemi ile Türkiye’nin 27 iline ulaştık. CarrefourSA olarak bugün 41 şehirdeyiz. Bu rakamı artırmaya ve daha fazla girişimciyi ailemizin bir parçası olarak konumlandırmaya odaklandık” diye ekledi.  

 

 

Diğer Haberler

  1. Bakanlıktan altında 'ithalat kotası' açıklaması
  2. Türk Telekom’un yatırım odağı: Daha yeşil bir gelecek
  3. Tüketici enflasyonunda en yüksek ağırlık, gıda harcamalarında
  4. DEİK/Türkiye-Özbekistan İş Konseyi Başkanı: Özbekistan 6 sektörle ilgili Türkiye'den yatırım bekliyor
  5. "Türkiye'ye yatırımcı ilgisi artarak devam edecek"
  6. Bakan Şimşek: Ülkemize duyulan güveni en üst seviyeye taşımakta kararlıyız
  7. Proemtia 1'inci yılında sektör temsilcileriyle buluştu
  8. “Arama motorlarında öne çıkmak için kullanıcı etkileşimi şart”
  9. Akıllı ev aletleri firmasından anneler gününe özel kampanya
  10. TotalEnergies istasyonlarında Pegasus BolBol üyelerine 100 lira yakıt puan hediye

© Copyright 2024

DHA