Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

“Dijital dönüşüm kuruyemiş sektörünü gençleştiriyor”

Pandemide artan tüketim, diğer pek çok sektör gibi kuruyemiş sektörünü de akıllı teknolojilere yönlendirirken Statista’nın konuya dair yayımladığı veriler, dijital dönüşüm yatırımlarının bu yılın sonunda 1,8 trilyon, 2025’te ise 2,8 trilyon dolara ulaşacağını gösterdi. Konuyla ilgili değerlendirmelerde bulunan Çitlekçi Kuruyemiş 3. Kuşak Yöneticisi Volkan Tunç, “1979’dan bu yana faaliyet gösteren bir şirket olarak ‘kaliteli ürün’ ilkemizi dijital dönüşümle entegre ederek genç ekibimizle birlikte yeni bir model üretiyoruz. Bu modelin süreç içinde hem üretim kapasitesini artırdığını hem de yerel ve globalde tüketiciye ulaşımı kolaylaştırdığını görüyoruz” dedi.

ABONE OL
İSTANBUL (DHA)

 

Pandemi ve gelişen teknolojilerle birlikte iş dünyasının dinamikleri değişiyor. Karar vermeden satın alma süreçlerine kadar hızın ve operasyonel süreçlerin verimliliği önem kazanırken, dijital dönüşüm şirketler için bir zorunluluk haline geliyor. Statista’nın konuya dair yayımladığı veriler, dijital dönüşüm yatırımlarının bu yılın sonunda 1,8 trilyon, 2025’te ise 2,8 trilyon dolara ulaşacağına işaret ederken, tüketiciler için ürünlerini kolay erişilebilir kılmak isteyen şirketler de dijitalleşmeyi önce üretim aşamalarına entegre ediyor. Pandemide artan tüketim, diğer pek çok sektör gibi kuruyemiş sektörünü de akıllı teknolojilere yönlendiriyor.

Dijital dönüşümle birlikte ürün kapasitesini önemli ölçüde artırdıklarını belirten Çitlekçi Kuruyemiş 3. Kuşak Yöneticisi Volkan Tunç, “Dijital dönüşüm yalnızca teknolojik gelişmelerin doğurduğu bir gereklilik değil, aynı zamanda artan tüketici taleplerine aynı ölçüde çözüm sunabilmek için de bir zorunluluk. Türkiye’nin en yüksek teknolojili ay çekirdeği fabrikasına sahip Çitlekçi Kuruyemiş olarak, önce vatandaşımızın en çok hangi ürünleri tükettiğini tespit ettik, ardından bu alandaki üretimimizi günümüz teknolojisiyle harmanladık. Bu sayede hem pandemi gibi her türlü krize altyapımızla hazır hale geldik, hem de tüketici taleplerini karşılayacak ürün kapasitesine ulaştık” sözleriyle konuyu değerlendirdi.

DİJİTAL DÖNÜŞÜM KURUYEMİŞ SEKTÖRÜNÜ GENÇLEŞTİRİYOR

Tüketicilerin çok adımlı satın alma işlemleri yerine daha kolay yolları tercih ettiğini ve yeni nesil üretim modeline geçen şirketlerin bir adım öne çıktığını aktaran Volkan Tunç, “Teknolojinin gelişmesiyle birlikte sektörler hem gençleşiyor hem de yenileniyor. Bu yüzden biz de tüketicilerin taleplerini doğru anlayabilmek için ekiplerimizin genç jenerasyondan oluşturmaya özen gösteriyoruz. 1979’dan bu yana faaliyet gösteren bir şirket olarak ‘kaliteli ürün’ ilkemizi dijital dönüşümle entegre ederek genç ekibimizle birlikte yeni bir model üretiyoruz. Bu modelin süreç içinde hem üretim kapasitesini artırdığını hem de yerel ve globalde tüketiciye ulaşımı kolaylaştırdığını görüyoruz” dedi.

PANDEMİDE ÇEKİRDEĞE TALEP YÜZDE 60 ARTTI

Modern üretim modelleriyle ülkemizin global kuruyemiş pazarında bir otorite haline geldiğini belirten Çitlekçi Kuruyemiş 3. Kuşak Yöneticisi Volkan Tunç, “Özellikle pandemiyle birlikte evde geçirilen zamanın artması kuruyemiş tüketimine talepleri yoğunlaştırdı. Sağlıklı gıdada çiğ kuruyemişlerin tüketimi yüzde 50 artarken, çekirdeğe talep de yüzde 60 büyüdü. İnovasyon ve başarı ödülüne sahip Şirket olarak tasarladığımız uluslararası projelerimizle birçok ülkenin kuruyemiş ihracatında büyük bir paya sahip olan ülkemizi, globalde temsil etmeyi ve artan talepleri geniş ürün kapasitemizle karşılamayı hedefliyoruz. Bu büyümenin gelecek dönemde mağaza zincir oluşumlarını tetikleyeceğini ve yeni istihdam alanları açacağını düşünüyoruz” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

  1. Turkcell Genel Müdürü Koç: Yıl boyunca müşterilerimize daha fazla sürpriz ve avantaj sunacağız
  2. İş Bankası’ndan KOBİ’lere özel görünmez bankacılık ürünü: DijiKolay Finansman
  3. Bakan Kacır: 300 milyon avroluk finansmanı KOBİ'lerimize sunuyoruz
  4. Kriptoda ikinci çeyreğin odağı Ethereum ETF
  5. Bakan Işıkhan: Deprem bölgesinde mücbir sebep halini 31 Ağustos'a uzatıyoruz
  6. Koton halka arz oluyor; gelir yeni yatırımlarda kullanılacak
  7. Avrupa Yatırım Holding, girişim sermayesi fonu kuruyor
  8. KidZania İstanbul 10’uncu yılını kutluyor
  9. Bakan Bolat: Dış ticaret açığımızda 122 milyar dolardan 92 milyar dolara gerilemeyi başardık
  10. İstanbul’da ‘Sınır Ötesi E-Ticaret’ konferansı düzenledi

© Copyright 2024

DHA