Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Hepsiburada "müşteri memnuniyetini en iyi yöneten marka" seçildi

E-ticaret platformu Hepsiburada, müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta e-ticaret kategorisinde birinci oldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

2015 yılından beri müşteri memnuniyetini en iyi yaşatan ve şikayet sürecini en iyi yöneten markaları ödüllendiren A.L.F.A. Awards ödül töreni, Bomontiada’da Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle gerçekleştirildi. Dünyada giderek yükselen bir değer olan “deneyim” konusunda Türkiye’den ve dünyadan önemli konuşmacıların birikimlerini paylaştığı Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’nun hemen ardından gerçekleşen ödül töreninde 46 kategoride müşteri odaklı çalışmalarıyla öne çıkan markalar ödüllerine kavuştu.

Markaların performansı, İstanbul’dan Bursa’ya, Malatya’dan Trabzon’a toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonrasında oluşturulan A.L.F.A. Müşteri Deneyimi Endeksi ile belirlendi. Jüri koltuğunda tüketicilerin bulunduğu ve AKADEMETRE’nin uluslararası standartlarla oluşturduğu kapsamlı ve özgün metodolojisiyle ölçülen bu değerlendirme, markaları satış öncesi ilişkiler, çalışan memnuniyetine verilen önem, kişiselleştirme uygulamaları, sadakat programları, çözüm odaklı hizmet, şikayete dönüş hızı gibi başlıklarda masaya yatırmış oldu.

Değerlendirme sonrasında e-ticaret kategorisinin birincisi, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini daima ön plana koyan Türkiye’nin lider e-ticaret platformu Hepsiburada oldu. Ödülü alan Hepsiburada Müşteri Deneyimi Müdürü Göksu Tugay Bilal, “Hepsiburada olarak yaptığımız her işte müşterilerimizi odak noktasına koyuyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirmek ve artırmak için tüketicilerin hayatını kolaylaştıracak hizmetler ve teknolojiler sunmaya devam edeceğiz” dedi.

Diğer Haberler

  1. "Türkiye'ye yatırımcı ilgisi artarak devam edecek"
  2. Bakan Şimşek: Ülkemize duyulan güveni en üst seviyeye taşımakta kararlıyız
  3. Proemtia 1'inci yılında sektör temsilcileriyle buluştu
  4. “Arama motorlarında öne çıkmak için kullanıcı etkileşimi şart”
  5. Akıllı ev aletleri firmasından anneler gününe özel kampanya
  6. TotalEnergies istasyonlarında Pegasus BolBol üyelerine 100 lira yakıt puan hediye
  7. Bakan Bolat: Kalıcı ateşkes sağlanıncaya kadar uygulanacak
  8. Teknoloji liderleri yapay zekayı ve akıllı şehirleri tartışacak
  9. Aracıma Garanti Sigortası ile sürpriz arızaya güvence veriliyor
  10. Eşarj, 1 milyon şarjlanmaya ulaştı

© Copyright 2024

DHA