Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

İşletmeci Talha Yıldızeli: Hizmet sektöründe ‘salgın bitti’ mantığıyla hareket edilmemeli

Pandemi döneminde hizmet sektörünün yaşadığı süreci değerlendiren işletmeci Talha Yıldızeli, “Aşılama çalışmalarının hız kazanmasıyla yeni normal hayat bizim için bir umut oldu. Ancak salgın bitti mantığıyla hareket etmek doğru değil. Bu nedenle toplumsal bilinçle sektörde alınan önlemlere devam edilmeli” dedi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)

Pandeminin dünyada birçok sektörü olumsuz etkilediğini söyleyen işletmeci Talha Yıldızeli, “Aşı öncesi yaşanan açılmalarda sosyal mesafe dolayısıyla müşteri kapasitesi azaldı. Biz kazanç odaklı değil de müşteri ve personel memnuniyetini önemsiyoruz. Bizim A’dan Z’ye bütün çalışanlarımız çok değerli ve eşit söz haklarına sahip. Bu süreçte bazılarından geçici olarak ayrılmak, insanların dertlerini görmek kötü oldu. İşletmemizde dostluk, sevgi ve eşitlik prensipleriyle yeni nesil bir yönetim şekli uygulanıyor” diye konuştu.

“KORONAVİRÜS HEM SOSYAL HEM EKONOMİK BEDELLER ÖDETTİ”

Aşının sektöre umut olduğunu ifade eden Yıldızeli, “Koronavirüs bizlere hem sosyal hem ekonomik bedeller ödetti. Tekrar yaşamamak için işletmelerimizde gereken önlemlere ülkece uyarak ekmeğimize, ekonomimize ve sağlığımıza sahip çıkmalıyız. Tüm bu zorlu süreçler devam ederken mekanımızda önlemlere devam ederken nezih hizmet sunmayı da devam ettiriyoruz. Müşterilerimiz iç rahatlığıyla sosyal açıdan mekanımızda vakit geçirerek, memnun ayrılıyor. Hijyen kurallarının yüksek safhada tutulduğu mekanımız bu dönemde sosyal mesafe kurallarına uyarak hizmetinden ödün de vermiyor. Müşterilerimizin sağlığı da memnuniyeti de bizim için tek önemli husus olduğu için bu yolda ilerliyoruz” şeklinde konuştu.

Sektörün toparlanma sürecine girdiğini söyleyen Yıldızeli, “Sektör için normalleşme, toparlama ve iyileşme süreci tüketici kitleyi tekrar kazanmakla mümkün olacaktır. Bu süreçte daha ön plana çıkan dijital mecralarda daha da güç kazanmak tüketici kazanımını getirir. Tüketiciye uygun promosyon, öneri, çözüm ne varsa gözden geçirilerek aktif olmaktan başka yol yoktur. Dijital inovasyonlar ve yeni stratejik planlar dolayısıyla pandeminin kötü etkilerinin silinmesi ve tekrar büyüme sağlanması kaçınılmazdır. Umudu kaybetmeden ilerlemek en iyi yol olacaktır” ifadelerini kullandı.


Diğer Haberler

  1. Asgari Ücret Tespit Komisyonu kararı Resmi Gazete’de
  2. Esnaf ve perakendecilerden, zincir marketlerin pazar günü kapalı olması talebi
  3. OYAK ve KOOP Market’ten iş birliği
  4. Orhan Holding, küresel operasyonlarını RISE with SAP platformuna taşıdı
  5. İstanbul Havalimanı 120 milyon yolcu kapasitesine çıkartılacak
  6. Güven endeksi hizmet ve perakende ticaret sektöründe arttı
  7. 2024'te aylık ortalama iş gücü maliyeti 45 bin 777 TL oldu
  8. ASELSAN Gaziantep Kayar Bilezik Fabrikası için sözleşme imzalandı
  9. Martı'dan 2026'da iki katı gelir hedefi
  10. Gıda Komitesi, Bakan Şimşek'in ev sahipliğinde toplandı

© Copyright 2025

DHA