Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

 MEPAŞ'tan işaret dilli hizmeti

MERAM Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ),  işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak ve oluşabilecek iletişim sorunlarını ortadan kaldırmak amacıyla müşteri hizmetleri merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

ABONE OL
KONYA, (DHA)-

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezinde görev alan 19 personel, 60 saat süren işaret dili eğitimi programı sonunda katılım belgesi almaya hak kazandı.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih Yetimoğlu, ''MEPAŞ’ın faaliyet gösterdiği  6 ildeki personellerimizin  işaret dili eğitimi almasını sağlayarak işitme engelli müşterilerimizi doğru bir şekilde anlayıp , talepleri doğrultusunda hızlıca çözüm üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak projemizin  asıl amacıdır” dedi. 

Diğer Haberler

  1. “Hedefimiz değişimi sorumlu liderlikle yöneterek iş dünyasına öncülük etmek”
  2. Ekonomist Emrah Lafçı: Ekonomide öngörülebilir dönem başladı
  3. Yapay zeka itici bir güç haline geldi
  4. Liderlerin görevi kaygı ve endişeyi gidermek
  5. Ünlü akademisyenler UEZ Sapanca 2024’te felsefe ve modern bilimi ele aldı
  6. Hepsiburada, Drone ile teslimatı test ediyor
  7. Konutta uzun vade ve düşük faize ihtiyaç var
  8. Blockchain teknolojisi kripto para birimlerinin ötesine geçti
  9. Krizler ve uluslararası kimlik hedefi, öğrencileri yurt dışına eğitime yönlendiriyor
  10. Bakan Şimşek: KDV'nin doğru belgelendirilmesi için düzenleme yapıldı

© Copyright 2024

DHA