Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

 MEPAŞ'tan işaret dilli hizmeti

MERAM Elektrik Perakende Satış A.Ş. (MEPAŞ),  işitme engelli bireylerin müşteri hizmetleri merkezlerinden yaptıkları işlemleri kolaylaştırmak ve oluşabilecek iletişim sorunlarını ortadan kaldırmak amacıyla müşteri hizmetleri merkezlerinde görevli personellere işaret dili eğitimi aldırdı.

ABONE OL
KONYA, (DHA)-

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri Merkezinde görev alan 19 personel, 60 saat süren işaret dili eğitimi programı sonunda katılım belgesi almaya hak kazandı.

MEPAŞ Müşteri Hizmetleri ve Operasyonlar Direktörü Fatih Yetimoğlu, ''MEPAŞ’ın faaliyet gösterdiği  6 ildeki personellerimizin  işaret dili eğitimi almasını sağlayarak işitme engelli müşterilerimizi doğru bir şekilde anlayıp , talepleri doğrultusunda hızlıca çözüm üreterek müşteri memnuniyetini sağlamak projemizin  asıl amacıdır” dedi. 

Diğer Haberler

  1. Cevdet Yılmaz: Dünyanın oldukça üzerinde büyüme gösterdik
  2. GÖKSUR, deniz yüzeyine yakın seyreden gemi savar füzelerine karşı etkin koruma sağlıyor
  3. Yönetici kamu personeline seyyanen zam teklifi geri çekildi
  4. THY ve South African Airways ortak uçuş anlaşması imzalandı
  5. Paribu CoinMENA’yı 240 milyon dolara çıkabilecek bir anlaşmayla satın aldığını duyurdu
  6. Bakan Bayraktar: Enerji filomuzun 6'ncı gemisi Türkiye'de
  7. Cevdet Yılmaz: İhracatımızı 282 milyar doların üzerine çıkaracağız
  8. Bakan Şimşek: İhracatımızın teknoloji kompozisyonu iyileşti
  9. Bakan Bayraktar: Maden ihracatımız 6 milyar doları aşacak
  10. Continental Confectionery Company, ilk Sürdürülebilirlik Raporu’nu yayınladı

© Copyright 2025

DHA