Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Sabiha Gökçen Havalimanı’nda anons dönemi sona eriyor

İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı’nda 10 Mayıs itibariyle devreye girecek ‘sessiz havalimanı’ uygulaması kapsamında acil durumlar dışında terminal içerisinde anons yapılmayacak.

ABONE OL
İbrahim YILDIZ/İSTANBUL, (DHA)-

Sabiha Gökçen Havalimanı, terminal içindeki konforu artırmak amacıyla alınan kararlar doğrultusunda yolcu deneyimini geliştirmeye yönelik çalışmaları 10 Mayıs itibariyle ‘Sessiz havalimanı’ uygulaması başlatıyor. Bu uygulama kapsamında kapsamında terminal genelinde yapılan anons sayısı önemli ölçüde azaltılacak. Acil durumlar, güvenlikle ilgili kritik bilgilendirmeler ve operasyonel zorunluluklar (istisnai durumlar) dışında anons yapılmayacak. Yeni uygulama kapsamında yolcular uçuş bilgilerini terminal genelinde bulunan uçuş bilgi ekranlarından (FIDS), tercih ettikleri hava yolu iletişim kanallarından (uygulama ve SMS/e-posta bildirimleri), İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı mobil uygulaması üzerinden ve SAVVy Dijital Asistanı kullanarak takip edebilecek.

Diğer Haberler

  1. Türk çiftçilerin başarı hikayeleri Microsoft yayınıyla globalde
  2. SANKON Genel Başkanı Cevahiroğlu'ndan Gine Büyükelçiliği'ne ziyaret
  3. TÜİK: Yurt dışı üretici fiyatları mayısta arttı
  4. İstanbul Piyasa Sohbetleri’nin üçüncüsü gerçekleştirildi
  5. TCBM, hanehalkı beklentilerini açıkladı
  6. TÜİK: Tüketici güven endeksi yüzde 2,5 arttı
  7. TCMB: Enflasyon beklentileri piyasa katılımcıları ve hanehalkları için geriledi
  8. Evlenen çiftlere 1 milyar 52 milyon liralık ödeme desteği
  9. Akdeniz İlleri Tanıtım Günleri’nde Osmaniye standına yoğun ilgi
  10. Bakan Şimşek: Yenilenebilir enerji yatırımlarını destekliyoruz

© Copyright 2026

DHA