Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Trendyol, Körfez Bölgesi’nde ilk pop-up mağazasını açtı

Türk ürün ve üreticilerini dünya pazarlarıyla buluşturan Trendyol, Körfez Bölgesi’ndeki ilk pop-up mağazasını Suudi Arabistan’ın başkenti Riyad’da dizi oyuncuları Simay Barlas ve Halit Özgür Sarı’nın katıldığı lansmanla açtı. Trendyol’daki seçkin ürünlerin yer aldığı mağaza, üç hafta boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak. Ziyaretçiler, beğendikleri ürünleri üzerlerindeki QR kodları okutarak online satın alabilecek.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Almanya ile başladığı yurt dışı açılımlarını Azerbaycan, Körfez Ülkeleri, Orta ve Doğu Avrupa (CEE) pazarıyla sürdüren Trendyol, ilk pop-up mağazasını Riyad’da açtı. Trendyol, Körfez Bölgesi’nde 50 bin satıcısıyla 14 milyonu aşkın çeşitlilikte bir ürün yelpazesi sunuyor. Mağaza, üç hafta boyunca ziyaretçilerini ağırlayacak. Trendyol’un pop-up mağazasının lansmanına dizi oyuncuları Simay Barlas ve Halit Özgür Sarı da katıldı. Riyad’daki izlenimleri, Trendyol ile yaptıkları iş birliği ve moda anlayışları hakkında açılışta kısa bir sohbet gerçekleştiren ünlü oyuncular, Suudi Arabistan’daki hayranlarının yoğun ilgisiyle karşılaştı.

Ziyaretçiler, Trendyol koleksiyonundan 150 parçanın yer aldığı mağazada beğendikleri ürünleri, üzerlerindeki QR kodları okutarak online satın alabilecek.

YIL SONUNA KADAR 6 MİLYON MÜŞTERİ HEDEFİ

Körfez Bölgesi’nde 2023 eylül ayından bu yana Suudi Arabistan, Birleşik Arap Emirlikleri, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da pazar yeri modeliyle faaliyet gösteren Trendyol, burada 1 milyonu aşkın aktif müşteriye ulaştı. 6 ülkeye yönelik hazırladığı mobil uygulama ilk 6 ayda 4,5 milyon kez indirilen Trendyol, yıl sonuna kadar bölgede 6 milyon aktif müşteriye ulaşmayı hedefliyor. Bölgede satıcıları adına tüm pazarlama maliyetlerini ve yatırımlarını üstlenen Trendyol, teknolojik altyapısı ve satıcılarıyla birlikte bölgede dijital ekosistemin gelişimine katkıda bulunuyor.

Diğer Haberler

  1. Garanti BBVA Emeklilik Otomatik Fon Koçu bilançosu açıklandı
  2. Hepsiburada Moda Haftası başladı
  3. “Müşterilerimizin beklenti ve talepleri doğrultusunda süreçlerimizi dijitalleştiriyoruz”
  4. Araştırma: Savunma sanayi alanındaki gelişmeler Türk halkına güven veriyor
  5. Dijital tarım uygulaması İmeceMobil, yenilendi
  6. Akkuyu NGS’nin 2’nci güç ünitesinde türbin binası çatısının montajı tamamlandı
  7. TÜİK: Ticaret satış hacmi yıllık yüzde 10,5 arttı
  8. Cari açık yüzde 13,4 azaldı
  9. DowAksa, Karbon Elyaf ile Sürdürülebilir Fikirler Yarışması düzenliyor
  10. Akcoat ‘Değerli İş Ortağı’ ödülünün sahibi oldu

© Copyright 2024

DHA