Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Tüketicilerin kahve tercihi değişiyor

Elektronik perakendecisi MediaMarkt, tüketicilerin satın alma noktasında kahve makinesi tercihlerini açıkladı. Buna göre tüketicilerin ilgisi Türk kahvesi makinesinden çok fonksiyonlu kahve makinelerine yöneldi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) - 

Türkiye genelinde 65 mağazasında Barista hizmeti veren MediaMarkt'ın, tüketicilerin kahve makinesi tercihlerine ilişkin açıkladığı veriler, Türkiye'de otomatik Türk kahvesi makinelerinin hala revaçta olduğunu ancak ilginin filtre kahve, espresso makineleri ve otomatik kahve makinelerine yöneldiğini ortaya koydu.

Şirketten yapılan bilgilendirmede şu ifadelere yer verildi:

"MediaMarkt'ın otomatik Türk kahvesi makinesi satışları adet bazında 1 milyonun üzerine çıkarken, satışların büyüme hızı yıllık bazda yüzde 30 oldu. Espresso/otomatik kahve makineleriyse adet bazında 300 bini aşarken, yılda yüzde 120'nin üzerinde bir satış büyümesi kaydetti.

"Otomatik kahve makinelerinin satışıysa cirosal olarak yıllık yüzde 300'ün üzerinde bir büyüme gösteriyor. Son açıklanan veriler, otomatik kahve makinesi satışlarının yıllık olarak otomatik Türk kahvesi makinesinden en az yüzde 50 oranında daha fazla ciro yaptığını ortaya koyuyor.

"Türkiye'deki 98 mağazasından 65'inde konumlandırdığı Barista alanlarıyla müşterilerine otomatik kahve makinelerini deneme olanağı sunarak tüketici elektroniği perakendeciliğinde fark yaratıyor. Barista alanları, en kaliteli kahve keyfini evinde yaşamak isteyen tüketicilere hitap edecek şekilde düzenleniyor. Barista alanındaki makinelerde kahve çeşitleri en taze ve sıcak haliyle denenebiliyor. Bu sayede müşteriler, satın almak istedikleri kahve makinesinin tüm özellikleri, kalitesi ve nasıl çalıştığıyla ilgili derinlemesine fikir edinebiliyor.

"İstanbul, Ankara, Bursa, Mersin, Tekirdağ, Adana, Antalya, Denizli, Diyarbakır, Eskişehir, Gaziantep, İzmir, Kahramanmaraş, Kayseri, Kocaeli, Konya, Samsun, Balıkesir, Van, Isparta ve Afyon'daki mağazalarında Barista alanlarıyla hizmet veren MediaMarkt, bu hizmeti tüm mağazalarında tüketicilere sunmak için çalışmalara devam ediyor."

Diğer Haberler

  1. İş Bankası Genel Müdürü Aran: Enflasyonda yüzde 42 hedefinin hala tutturulabileceğine inanıyorum
  2. ‘81 İlde 81 Orman’ projesi yeniden hayata geçiyor
  3. Bakan Şimşek: Alım gücünü artırmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz
  4. BingX, 6'ncı kuruluş yıl dönümünü 13 milyon USDT'lik ödül havuzuyla kutluyor
  5. İsdemir saat ücretli işe alım yapacak
  6. Tokat Organize Sanayi Bölgesi, Yenilenebilir Enerji Sertifikası aldı
  7. Blockchain4Youth 1'inci yılında 6 bin kişiye ulaştı
  8. PO/Marine ISCC belgesi almaya hak kazandı
  9. İş dünyasının liderleri Voltify ve FiloBroker'ın elektrikli araç deneyim etkinliğinde buluştu
  10. TÜİK: Nisanda en yüksek reel getiriyi BİST 100 sağladı

© Copyright 2024

DHA