Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Turistlerin Türkiye’ye büyük ilgisi Outlet merkezinde yeni mağaza açtırdı

Türkiye 2019 yılında bir önceki yıla göre yüzde 14,4 artış ile 52,5 milyon turist ağırlarken, turistlerin Türkiye’ye olan ilgisi outlet merkezlerindeki alışverişi de canlandırdı. Dünyaca ünlü markaların outlet mağazalarını İstanbul'un Avrupa Yakası'na taşıyan Venezia Mega Outlet'te, muhafazakar giyim markası Modanisa’nın mağazası açıldı.Mağazının dünyanın en büyük 'modest' outlet mağazası olduğu duyuruldu.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

2019 yılında yüzde 9’luk bir artışla, 13 milyonun üzerinde bir ziyaretçi sayısına ulaşan Venezia Mega Outlet’te geçtiğimiz yılki yüzde 42’lik toplam ciro artışın yüzde 80’i yabancı ziyaretçilerden oluştu.Outlet merkezinde sepet ortalamasında yabancı ziyaretçilerin harcamaları yerli ziyaretçilerin yaklaşık 8-10 katı arasında gerçekleşiyor. Türkiye’ye gelen turist sayısının artışına paralel olarak outlet merkezinde yeni bir mağaza daha açıldı. 2020 yılında yüzde 40’ın üzerinde bir büyüme hedefleyen Venezia Mega Outlet, muhafazakâr giyim markası Modanisa’nın 2 bin metrekarelik mağazasına “Çarşı Pazar” katında ev sahipliği yapmaya başladı.

“DÜNYANIN EN BÜYÜK MODEST MAĞAZASI”

Türkiye’nin ilk uluslararası online e-ticaret sitesi Modanisa’nın, Venezia Outlet’te açtığı mağazasında iç giyim ürünlerinin yer aldığı “kadınlara özel” bir alan bulunuyor. Mağazının dünyanın en büyük 'modest' outlet mağazası olduğu duyuruldu. Giyim tarzına dünyada muhafazakar giyim anlamında ‘modest’ deniyor.

Venezia Mega Outlet’in mağaza ile ilgili yaptığı duyuru şöyle;

“Tüm aile bireylerini düşünen Modanisa Outlet alışverişin yanı sıra ailece vakit geçirmek isteyen ziyaretçilerini de dinlenme alanları ve çocukların keyifle vakit geçirebileceği çocuk oyun alanlarında ağırlıyor. Modanisa’nın ilk outlet mağazası olan “Modanisa Outlet”, uygun fiyatlarıyla muhafazakâr giyimi tercih eden kadınları Venezia Mega Outlet’in “Çarşı Pazar” katına bekliyor. İtalyan mimarisinin en güzel örneği olan Venedik konseptiyle tasarlanan Venezia Mega Outlet; ürün çeşitliliği, beden alternatifleri, özel koleksiyonlar ve indirimli fiyatlarla İstanbul’da alışverişin merkezi olmaya devam ediyor.”

Diğer Haberler

  1. Esnaf ve perakendecilerden, zincir marketlerin pazar günü kapalı olması talebi
  2. OYAK ve KOOP Market’ten iş birliği
  3. Orhan Holding, küresel operasyonlarını RISE with SAP platformuna taşıdı
  4. İstanbul Havalimanı 120 milyon yolcu kapasitesine çıkartılacak
  5. Güven endeksi hizmet ve perakende ticaret sektöründe arttı
  6. 2024'te aylık ortalama iş gücü maliyeti 45 bin 777 TL oldu
  7. ASELSAN Gaziantep Kayar Bilezik Fabrikası için sözleşme imzalandı
  8. Martı'dan 2026'da iki katı gelir hedefi
  9. Gıda Komitesi, Bakan Şimşek'in ev sahipliğinde toplandı
  10. Cevdet Yılmaz: 2026'nın sonunda yüzde 20'nin altında bir enflasyon hedefliyoruz

© Copyright 2025

DHA