Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Hava Yolları, 7'nci kez 'Türkiye'nin En Değerli Markası' oldu

Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance'in 2024 yılı 'TURKEY100- Türkiye'nin En Değerli Markaları' araştırması tamamlandı. Listenin ilk sırasında 2018-2023 yılları arasında olduğu gibi bu yıl da Türk Hava Yolları yer aldı.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Brand Finance tarafından açıklanan 2024 yılının en güçlü 10 hava yolu markasının yer aldığı 'En Güçlü Küresel Hava Yolu Markaları' listesinde de Türk Hava Yolları bu yıl iki basamak yükselerek 6'ncı sıraya yerleşti. THYnin 2024 yılındaki değeri 1.985 milyar dolar oldu.

“YÜKSEKTEN UÇUŞUMUZU SÜRDÜRECEĞİZ"

Kazanılan derece ile ilgili değerlendirmede bulunan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat; “Milli Bayrak Taşıyıcısı olduğumuz Türkiye'mizin 'En Değerli Markası' olarak üst üste yedinci kez seçildiğimiz için gururluyuz. Bu paye bizlere sadece göklerde bayrağımızı taşımanın ötesinde görev ve sorumluluklarımız olduğunu hatırlatırken, elde ettiğimiz bu başarı tüm Türk Hava Yolları ailesini daha büyük başarılar için motive ediyor. Türkiye'mize, ekonomimize, istihdamımıza ve paydaşı olduğumuz tüm sektörlere katkımızı artırarak sürdüreceğiz" dedi.

Diğer Haberler

  1. Asgari Ücret Tespit Komisyonu kararı Resmi Gazete’de
  2. Esnaf ve perakendecilerden, zincir marketlerin pazar günü kapalı olması talebi
  3. OYAK ve KOOP Market’ten iş birliği
  4. Orhan Holding, küresel operasyonlarını RISE with SAP platformuna taşıdı
  5. İstanbul Havalimanı 120 milyon yolcu kapasitesine çıkartılacak
  6. Güven endeksi hizmet ve perakende ticaret sektöründe arttı
  7. 2024'te aylık ortalama iş gücü maliyeti 45 bin 777 TL oldu
  8. ASELSAN Gaziantep Kayar Bilezik Fabrikası için sözleşme imzalandı
  9. Martı'dan 2026'da iki katı gelir hedefi
  10. Gıda Komitesi, Bakan Şimşek'in ev sahipliğinde toplandı

© Copyright 2025

DHA