Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türk Telekom, 5 milyonun üzerinde müşterinin numarasını taşıdığını açıkladı

Fiber Mobilite Çağı’nı başlatan Türk Telekom, son bir yılda 5 milyonun üzerinde müşterinin numarasını taşıdığını açıkladı. Şirket, altyapısı, rekabetçi teklifleri ve müşteri odaklı hizmetleriyle mobil pazardaki gücünü her geçen gün artırmayı hedefliyor.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğinin altını çizen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak tüm iş kollarımızda insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ederken müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, onlara en doğru ve etkili çözümleri sunmayı hedefliyoruz. Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de güçlü altyapı yatırımları, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi çözümlerin bir ürünüdür. Numara taşıma verilerine baktığımızda, son bir yılda gerçekleşen 5 milyonu aşan numara taşıma rakamı, sunduğumuz deneyimin kalitesini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni açıkça gösteriyor” dedi.

 Türk Telekom, müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerine yönelik ürün ve hizmetlerini sürdürdüğünü aktardı. Şirket, uçtan uca müşteri deneyimini sürekli geliştirme hedefi, avantajlı tarifeleri, fark yaratan kampanyaları ve dijital servislerdeki yenilikçi yaklaşımıyla mobil iş kolunda başarısını devam ettirmeyi amaçlıyor.

 ‘MOBİL NUMARA TAŞIMADAKİ LİDERLİĞİMİZ; YAPTIĞIMIZ YATIRIMLARIN DOĞAL BİR SONUCU’

Müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik stratejilerin somut sonuçlar verdiğinin altını çizen Türk Telekom Pazarlama ve Müşteri Deneyimi Genel Müdür Yardımcısı Zeynep Özden, “Türk Telekom olarak tüm iş kollarımızda insanı merkeze alan bir yaklaşımla hareket ederken müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip ediyor, onlara en doğru ve etkili çözümler sunmayı hedefliyoruz. Mobil alanda gösterdiğimiz güçlü performans ve numara taşıma pazarındaki liderliğimiz de altyapı yatırımlarımız, müşteri odaklı stratejilerimiz ve sunduğumuz yenilikçi çözümlerin bir ürünüdür. Son 1 yılda 5 milyondan fazla müşterinin numarasını Türk Telekom’a taşıması da sunduğumuz deneyimin kalitesini ve müşterilerimizin bize duyduğu güveni açıkça gösteriyor. Mobil numara taşıma pazarında en çok tercih edilen lider operatör olarak, her temas noktasında müşteri deneyimini sürekli olarak geliştirerek memnuniyet skorlarımızı istikrarlı biçimde artırmayı ve kapsayıcı hizmet anlayışımızla mobildeki güçlü büyüme ivmemizi sürdürmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

 ‘ARKADAŞIM HOŞ GELDİN’ İLE YENİ MÜŞTERİLERE KARŞILAMA

Türk Telekom, mobil numara taşıma pazarındaki başarısının iletişimini ünlü komedyen Tolga Çevik ile yaptığı ‘Arkadaşım Hoş Geldin’ reklam serisine de taşıdı. Reklam filminde müşteriler, bir operatörden öte samimi bir yol arkadaşı yaklaşımıyla karşılanırken, Fiber Mobilite’ye, Türk Telekom Prime’ın sunduğu ayrıcalıklara ve gençlik markası Selfy’nin sunduğu bol internete dikkat çekiliyor.

Diğer Haberler

  1. Luxera GYO, NEW ERA 2030 vizyonuyla 2026’da 4 yeni projeye başlayacağını duyurdu
  2. Garanti BBVA, Antalya-Alanya Otoyolu Projesi için 1,7 milyar Euro'luk 'sürdürülebilirlikle bağlantılı' finansman sağladı
  3. Bakan Işıkhan, işçi sendikaları konfederasyonlarını ziyaret etti
  4. Asgari Ücret Tespit Komisyonu, 2'nci toplantısını gerçekleştirdi
  5. World Bridges Zirvesi, 70 ülkeden büyükelçi ve bakanları aynı çatıda buluşturdu
  6. Türk-İş Başkanı Atalay: Toplantıya katılmıyorum
  7. Bakan Işıkhan, Türk-İş Genel Başkanı Atalay ile görüşmeye başladı
  8. Adana’da yılbaşı öncesi fırın sektörüne fiyat denetimi
  9. TÜİK: Çevre koruma harcamaları yüzde 108,3 arttı
  10. Rüzgar türbinleri kanatlarının dağlık arazide taşınması için proje geliştirildi

© Copyright 2025

DHA