Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Türkiye’den İtalya’ya uzanan 360 derece sanal tur ile yeni bir müşteri deneyimi 

26-30 Eylül’de İtalya’da gerçekleştirilen seramik ve banyo mobilyaları etkinliği Cersaie Fuarı’na katılan Seramiksan, fuar alanını ziyaret edemeyenlere 360 derece sanal tur düzenledi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA) -

Uluslararası seramik ve banyo mobilyaları etkinliği olan Cersaie Fuarı’na katılan Seramiksan, en yeni karo ve vitrifiye serilerini ilk kez fuarda tanıtırken, fuarı ziyaret edemeyen tüketiciler için de 360 derece sanal tur düzenledi. Dijitalleşmeye dair yenilikleri yalnızca iş süreçleri değil, tüm etkinlik ve faaliyetlerine entegre eden şirket, sanal tur ile kullanıcılara yeni bir deneyim alanı açtıklarını açıkladı.

Dijitalleşmenin müşterilerin deneyim ve satın alma alışkanlıklarını değiştirdiğini belirten Seramiksan Direktörü M.Süreyya Çağlar  konuyu dair şu açıklamada bulundu:

“1994’ten bu yana özgün tasarım ve sürdürülebilirliği esas alarak üretim yaptığımız karo ve vitrifiye alanındaki en yeni serilerimizi, dünyanın en büyük seramik fuarı olan Cersaie’de sergiledik. Fuarda, banyolarda tasarım algısını güçlendiren vitrifiye ürünlerimizin yanı sıra, dekorasyonun vazgeçilmezi parlak mermer ve taş görünümlü porselen karolarımıza da yer verdik. Hem sektör profesyonellerini hem de çok sayıda tüketiciyi ağırladığımız fuara gelemeyen ve standımızı ziyaret etmek isteyen müşterilerimiz için de 360 derece sanal tur düzenledik. Böylece kullanıcılarımızın fiziksel olarak orada olmasalar bile o alanı görüntüleyip, standımızı ve ürünlerimizi farklı açılardan incelemelerini sağladık.”

YENİ VİTRİFİYE SERİLERİ SANAL TURDA DA YAKINDAN İNCELENEBİLİYOR

Yaptığı açıklamada ziyaretçilerin hem sanal hem de fiziksel olarak ziyaret edebildikleri stantlarında vitrifiye ürün grubu kapsamındaki iki yeni çanak lavabo modelini ilk kez fuarda tanıttıklarının altını çizen Seramiksan’dan edinilen bilgilere göre seride yer alan Sole ve Form adındaki lavaboları hem batarya delikli hem de batarya deliksiz olarak üretiliyor. Geniş haznesiyle kullanıcıya rahat, işlevsel bir alan sunarak su akışını kolaylaştıran Satürn lavabo serisine eklenen yeni kanalsız Rim-out asma klozetler ise banyolardaki hijyen ve konforu artırıyor. Hill Akıllı Pisuvar serisine yeni eklenen, mat siyah, mat beyaz ve parlak siyah renklere sahip Rim-out asma klozet ve asma bideler ise birbirini tamamlayarak bütünsel bir banyo konsepti sunuyor.

MERMER VE TAŞ DOKULU KARO SERİLERİNİ FUARDA FİZİKSEL DİJİTALDE SANAL ZİYARETLERE AÇTILAR

Seramiksan’ın 2023 için hazırladığı yeniliklerin arasında biri zeminler için, toplam 11 karo serisi bulunuyor. Fuarda sergilenen yedi seride, global tasarım trendine dönüşen parlak mermerleri yüzeylere taşıyan büyük ebatlı karolar dikkat çekiyor. Bunların arasında mavi damarlı Amos, sofistike görünümlü Bahama, mistik ruha sahip sıcak renklerin hakim olduğu Gıza’nın yanı sıra, Joy ve Rosella gibi seriler yer alıyor. Harmony, Trio ve City serileri ise mat yüzeyleriyle doğal taş dokusunun değişik renk kartelalarını yansıtıyor.

Diğer Haberler

  1. OtoPriz'den yılbaşına özel çifte indirim
  2. ŞOK Marketler, meyve-sebzeleri raflara taşımadan önce pestisit analizi yapacak
  3. TÜİK: KOBİ'ler toplam girişim sayısının yüzde 99,6'sını oluşturdu
  4. SOCAR Türkiye, GAMA Enerji’nin Doğal Gaz Kombine Çevrim Santrali’ni satın aldı
  5. Bakanlıktan asgari ücretin açıklanması sonrası 'fahiş fiyat' uyarısı
  6. TÜGİAD kuruluşunun 40’ıncı yılını gala gecesiyle kutladı
  7. HAK-İŞ'ten 'Asgari Ücret Tespit Komisyonu' açıklaması
  8. Türk-İş Genel Başkanı Atalay: Asgari ücret, ne asgari ücretlinin, ne kamuoyunun ne de bizim kabul edeceğimiz bir rakam değil
  9. Dünya Bankası Gubu'ndan Türk şirketine yatırım
  10. Asgari ücret 28 bin 75 TL oldu

© Copyright 2025

DHA