Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Winfluencer, Yapay Zeka Fabrikası'ndan yatırım aldı

Yapay zeka ve pazarlama teknolojilerini (MarTech) bir araya getiren Winfluencer, Türkiye İş Bankası'nın iştiraki olan 100. Yıl Girişim Sermayesi Yatırım Fonu tarafından desteklenen Yapay Zeka Fabrikası'ndan yatırım aldığını duyurdu. İTÜ Çekirdek'te kurulan ve İTÜ ARI Teknokent bünyesinde faaliyet gösteren girişimin, bu yatırımı uluslararası büyümesini hızlandırmak amacıyla değerlendireceği öğrenildi.

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Winfluencer, markaların sosyal medya içerik üreticileriyle ölçülebilir, güvenilir ve veriye dayalı iş birlikleri kurmasını sağlayan şeffaf bir platform sunuyor. Platform üzerinden markalar, ihtiyaçlarına en uygun içerik üreticilerini hedefleyebiliyor, dakikalar içinde kampanyalarını oluşturabiliyor ve tüm süreci anlık olarak takip edebiliyor. Influencer iş birliklerini dijital pazarlamanın ölçülebilir ve sürdürülebilir bir parçası haline getiren Winfluencer, TÜBİTAK destekli Ar-Ge projeleri ile yenilikçi çözümler sunuyor.

Winfluencer Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Funda Yener, yatırım sürecine dair şu açıklamayı yaptı:

“Influencer pazarlaması, erişim kadar etkiyi de ölçebilmeyi gerektiriyor. Winfluencer olarak, daha verimli ve güvenilir iş birlikleri yapılabilmesi için yapay zekayı işin merkezine koyuyoruz. Yapay Zeka Fabrikası'ndan aldığımız bu destek yurt dışı açılımımızı hızlandırmamızı sağlayacak. Yurt dışında da ajans iş birlikleri ile büyümeyi hedefliyoruz. Bu başarı, sürecin her aşamasında özveriyle emek veren Winfluencer ekibinin; Okan Tübek, Doç. Dr. Tuna Çakar, Mehmet Ali Aydemir, Elif Tuğçe Kurt, Pelin Mişe, Ahmet Yıldız, Çağlar Kabaca , Esra Kiper, Sinan Yıldırım ve Osman Özsoy'un katkılarıyla mümkün oldu; hepsine içtenlikle teşekkür ederim."

Yatırımın ardından değerlendirmelerde bulunan Yapay Zeka Fabrikası CEO'su Can Bakır ise düşüncelerini şu sözlerle paylaştı:

“Yapay zekânın pazarlama teknolojileriyle buluştuğu her nokta, veriyle beslenen daha akıllı ve ölçülebilir iş modellerini beraberinde getiriyor. Winfluencer, bu birleşimi influencer pazarlamasına taşıyarak sektöre sürdürülebilirlik ve şeffaflık kazandırıyor. Bu dönüşüme öncülük eden girişimleri desteklemeye ve ekosisteme yön vermeye devam ediyoruz.

"Winfluencer'ın global büyüme hedeflerine katkı sunmak bizim için değerli bir adım; bu küresel dönüşüm yolculuğunda onlara eşlik edebilmekten memnuniyet duyuyoruz. Platformun araştırma ve geliştirme projeleri kapsamında ses ve görsel üretim süreçlerini otomatikleştiren, içerik kalitesini analiz eden ve kampanya başarısını önceden tahmin eden yeni nesil çözümler üzerine çalışıyoruz."

 

 

Diğer Haberler

  1. ASELSAN Gaziantep Kayar Bilezik Fabrikası için sözleşme imzalandı
  2. Martı'dan 2026'da iki katı gelir hedefi
  3. Gıda Komitesi, Bakan Şimşek'in ev sahipliğinde toplandı
  4. Cevdet Yılmaz: 2026'nın sonunda yüzde 20'nin altında bir enflasyon hedefliyoruz
  5. Ford Çetaş Otomotiv'den 'Tarık Taşar Hatıra Ormanı'
  6. OtoPriz'den yılbaşına özel çifte indirim
  7. ŞOK Marketler, meyve-sebzeleri raflara taşımadan önce pestisit analizi yapacak
  8. TÜİK: KOBİ'ler toplam girişim sayısının yüzde 99,6'sını oluşturdu
  9. SOCAR Türkiye, GAMA Enerji’nin Doğal Gaz Kombine Çevrim Santrali’ni satın aldı
  10. Bakanlıktan asgari ücretin açıklanması sonrası 'fahiş fiyat' uyarısı

© Copyright 2025

DHA