Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Yerli marka, günlük kahve üretimini 3,5 tonun üzerine çıkardı 

Yerli kahve markası Anisah Coffee, günlük kahve üretimini 3,5 tonun üzerine çıkardığını duyurdu. Kahve sektöründeki büyümenin yerli markaların yatırımlarını artırmasına kapı açtığını ifade eden Anisah Coffee’nin CEO’su Yusuf İslam Atmaca, “2023’ün son çeyreğinde başlattığımız iddialı pazarlama kampanyasıyla günlük kahve üretimimizi 3,5 tonun üzerine çıkardık. Üretim tesislerimiz en son teknoloji ekipmanlara sahip. 5 bin metrekare kapalı alanda günlük 4 ton kahve işleme ve paketleme kapasitemiz var. Tesislerimizde uzman personelimizle yerel ve yabancı markalar için de üretim yapmayı sürdürüyoruz” dedi. 

ABONE OL
İSTANBUL, (DHA)-

Dünyanın en çok kahve tüketen ülkeleri arasında yer alan Türkiye’deki markalar, üretim kapasitelerini her geçen gün artırıyor. Mordor Intellegent’ın paylaştığı verilere göre 2023’ü 126 milyar dolarla kapatması beklenen kahve sektörünün 2028’de 158,89 milyar dolara ulaşacağı öngörülüyor. Dünya çapında tüketilen kahve miktarı, pazarın büyümesini tetiklerken bu doğrultuda günlük kahve üretiminin 3,5 tonu aştığını açıklayan Anisah Coffee’nin CEO’su Yusuf İslam Atmaca, sektöre dair değerlendirmede bulundu.  

“STANDARTLARI YÜKSELTMEYİ HEDEFLİYORUZ” 

“Tesislerimiz son dönemde kapasitesinin yaklaşık yüzde 88’ini aktif olarak kullanmaya başladı” diyen Yusuf İslam Atmaca, “Kahve sektöründeki standartları yükseltmeyi hedefliyoruz. Sadece kahve üretimi konusunda değil, aynı zamanda Ar-Ge çalışmalarını sürdürerek kahve tutkunları için yeni lezzetler ve ürünler yaratacağız. Kaliteli kahveyi uygun fiyatlarla sunarak, müşterilerimizin hem hesaplı hem de keyifli bir deneyim yaşamasını amaçlıyoruz. Kampanya döneminde filtre kahvemizin çekirdek kalitesini ve aromasını korurken, fincan başına maliyeti sadece 1,99 TL’ye düşürdük. Tüketicilerimize dışarda kahve içmek yerine evlerinde kendi kahvelerini keyifle hazırlayıp içebilmeleri için çok hesaplı bir seçenek hazırladık” ifadelerini kullandı.  

“KAHVE SEKTÖRÜNDE YERLİ BİR GÜÇ OLMANIN GURURUNU YAŞIYORUZ” 

Atmaca sözlerini şöyle noktaladı:  

“Kasım ayındaki kampanyamız büyük ilgi gördü ve müşteri memnuniyeti bizleri oldukça motive etti. Türkiye’nin en popüler e-ticaret mağazalarında ürünlerimize yönelik aldığımız olumlu yorumlar, satış rakamlarımızdaki artışı gözle görülür bir başarı ile elde ettiğimizi ortaya koyuyor. Kaliteli ve farklı lezzetlerle satışlarımızı her geçen gün artırarak kahveseverlerin gözdesi olma yolunda ilerliyoruz. Kahve sektöründe yerli bir güç olmanın gururunu yaşıyoruz.” 

Diğer Haberler

  1. Orhan Holding, küresel operasyonlarını RISE with SAP platformuna taşıdı
  2. İstanbul Havalimanı 120 milyon yolcu kapasitesine çıkartılacak
  3. Güven endeksi hizmet ve perakende ticaret sektöründe arttı
  4. 2024'te aylık ortalama iş gücü maliyeti 45 bin 777 TL oldu
  5. ASELSAN Gaziantep Kayar Bilezik Fabrikası için sözleşme imzalandı
  6. Martı'dan 2026'da iki katı gelir hedefi
  7. Gıda Komitesi, Bakan Şimşek'in ev sahipliğinde toplandı
  8. Cevdet Yılmaz: 2026'nın sonunda yüzde 20'nin altında bir enflasyon hedefliyoruz
  9. Ford Çetaş Otomotiv'den 'Tarık Taşar Hatıra Ormanı'
  10. OtoPriz'den yılbaşına özel çifte indirim

© Copyright 2025

DHA