Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'13 milyon 763 bin doz aşı ürettik'

Tarım ve Orman Bakanlığı Türkiye Şap Enstitüsü Müdürü Ertan Ağtürk, şap hastalığı için yapılan aşılama çalışmalarına ilişkin, "Sahaya aşı gittikçe, aşılama oranı arttıkça, hastalık mihraklarımız azalmaya başlıyor. Son dönemlerde de azaldı, 'minimuma indi' diyebilirim. Çünkü biz yaklaşık olarak 13 milyon 763 bin doz aşı ürettik, hepsini sahaya sürdük" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  2. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  3. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  4. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  5. Aparttaki odasında ölü bulundu
  6. Şırnak'ta 40 aile, 32 yıl sonra geldikleri köylerine çadır kurup kesin dönüş için başvuru yaptı
  7. Yaşadığı ‘çöp ev’de mahsur kalınca polisi arayıp yardım istedi
  8. Kanser tedavisi görürken tekvandoda 5 kez derece yaptı: Yaşam savaşım kadınlara örnek olsun
  9. MSB'den Kara Kuvvetleri'nin 2 bin 235'inci yılına özel klip
  10. UNESCO Listesi’ne alınışının 15’inci yılında Selimiye çevresinde farkındalık koşusu

© Copyright 2026

DHA