Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

2 öğrencinin eğitim gördüğü okulda hem öğretmenlik hem arkadaşlık yapıyor

Gaziantep’in Nizip ilçesi Kesiktaş Mahallesi'nde tek derslikli okulda kardeş 2 öğrenci ile eğitim sürüyor. Her gün 45 kilometre katedip mahalleye gelen, öğrencilerine hem öğretmenlik hem de arkadaşlık eden okulun tek öğretmeni Demet Kasırga, “Hem köyün kalkınması hem ülkenin kalkınması hem de köyde bir ışığın sönmemesi anlamına gelir okulun açık olması. Bu hususta görev yaptığım için, rol aldığım için çok mutluyum” dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA