Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

3 yıldır yatağa bağımlıydı, 6 saatlik operasyonla ayağa kalktı

Eskişehir'de 3 yıl önce bel darlığı ve kayması rahatsızlığı nedeniyle yatağa bağımlı kalan, evli 2 çocuk annesi Zübüde Kaya (57), 6 saatlik ameliyatın ardından yeniden yürümeye başladı. Kaya, ilk adımlarını atarken kendisini yeniden doğmuş gibi hissettiğini söyledi. Ameliyatı gerçekleştiren Uzm. Dr. Halil İbrahim Gündüz, 3 yıldır yatalak hasta olan Kaya'nın çok riskli bir operasyon ile yeniden yürümeye başladığını belirterek, "Leğen kemiğini ve omurgasını bele, beli de sırta bağlayıp, 4 çubukla sabitleyici bir cerrahi operasyon yaptık" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  2. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  3. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  4. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  5. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  6. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  7. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  8. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  9. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  10. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat

© Copyright 2026

DHA