Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

58 bin 22 yaralı yaban hayvanı tedavi edilerek doğaya salındı

Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü, trafik kazaları, yangın, sel, doğal afetler ve elektrik hatlarına çarpma gibi nedenlerle yaralanan yaban hayvanlarını tedavi ederek yeniden doğal yaşam alanlarına kazandırıyor. Rehabilitasyon çalışmaları kapsamında 2021-2025 yılları arasında 58 bin 22 yaban hayvanı tedavilerinin ardından doğaya salındı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Zonguldak’ta kurtuluş yıl dönümü coşkusu; muharip uçaklar gösteri uçuşu yaptı
  2. Seyahatsever projesi kapsamında motosikletiyle Türkiye’yi geziyor
  3. Çocuğunu saniyelerle kurtardı; istinat duvarının çökme anı kamerada
  4. Kütahya'da yangın; 3 ev kısmen, 2 araç tamamen yandı
  5. Hamzabeyli Sınır Kapısı’nda 20 kilometre TIR kuyruğu
  6. YKS'nin ikinci oturumu AYT tamamlandı; adaylar sınavı değerlendirdi
  7. Bodrum'da sahiller doldu, tatilciler denize girdi
  8. Çalışmak için gittiği İspanya'da hayatını kaybetmişti; memleketinde defnedildi
  9. Tur midibüsünün devrildiği kazada ölenler, Konya'da toprağa veriliyor
  10. Dereye düşen kamyonette kaybolan babanın gömleğine ulaşıldı

© Copyright 2026

DHA