Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Altınbeşik Mağarası'nın 2'nci katına araştırma tırmanışı

Antalya'nın İbradı ilçesindeki Türkiye'nin en büyük yer altı gölüne sahip Altınbeşik Mağarası'nın derinliklerine ekspedisyon (detaylı planlanmış araştırma) tırmanışı yapıldı. Doğa Koruma Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü Mağara Koruma Şubesi'nce koordine edilen ve 8 saat süren ekspedisyon sırasında eşsiz manzara da fotoğraflandı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. 15 Temmuz'u konu alan 'Otuz İki Dakika’ filminin çekimleri tamamlandı
  2. Doktorların 'yürüyemeyebilirsin' dediği Tarık, ölümden döndüğü motosiklete 5 yıl sonra yeniden bindi
  3. Öldürülen Kayra'nın adı okul kütüphanesinde yaşatılacak
  4. Bismil'de 630 milyon TL’lik hareket tespit edilen tefecilik operasyonunda 3 tutuklama
  5. Bitlis'te tarihi doku ve doğal güzellikler bir arada
  6. Tedavisi için 700 bin TL gereken Bünyamin: Arkadaşlarım gibi koşmak istiyorum
  7. Gaziantep'te buğday ve arpa hasadı; rekolte beklentisi yüksek
  8. Çaldığı motosikletle gezerken yakalandı, 'Teslim etmeye gidiyordum' dedi
  9. İpek böcekçiliği yaparak aile bütçelerine katkı sağlıyorlar
  10. Keşfettiği bitki türüne eşinin adını verdi

© Copyright 2026

DHA