Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Arıcılardan suç duyurusu

Türkiye genelinde bir çok arıcı, ucuz şeker sağlanacağı söylenerek kendilerinden para toplandığını, şekeri alamadıkları gibi paralarının da iade edilmediğini ileri sürerek, Türkiye Tarım Hayvancılık ve Arıcılık Dayanışma Federasyonu (TAHAP) yetkilileri hakkında suç duyurusunda bulundu.  Türkiye genelinde 3 bin kişinin 40 milyon TL para yatırdığı ileri sürülürken TAHAP Genel Başkanı Mustafa Sarıoğlu, "Biz zaten bugüne kadar yüzlerce TIR şeker dağıttık. Kalan 20-21 TIR şeker ve 5 milyon lira da iade yapacağız. Ben bunu şahsi olarak toplamadım. Teşkilatlarımız toplayarak bize yolladı" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA