Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Atatürk'ün imzası ile kurulan santral, 96 yıldır kesintisiz enerji üretiyor

Kayseri'nin Bünyan ilçesinde 1926 yılında Mustafa Kemal Atatürk'ün imzası ile kurulan ve 1930'de faaliyete alınan Bünyan Enerji Santrali, 96 yıldır aynı makinelerle enerji üretmeyi sürdürüyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA