Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Atık havuzunun çamur deryasına dönüştürdüğü otoyol temizleniyor

Gaziantep Organize Sanayi Bölgesi'nde (OSB) dün gece 3 bin metreküp kapasiteli atık havuzunu çevreleyen setin yıkılması sonucu tonlarca çamurlu atığın aktığı TAG otoyolunun yeniden ulaşıma açılması için çalışmalar sürüyor. Bölgede yeni bir sorun yaşanmaması için atık havuzunun yıkılan bölümünün olduğu alan ile otoyola yakın bölgelerde kamyonlar ile topraklar dökülerek yeni setler oluşturuldu. Çalışmaların tamamlanıp otoyolun akşam saatlerinde yeniden ulaşıma açılması bekleniyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  2. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  3. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  4. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  5. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  6. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  7. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  8. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi
  9. Türkiye ve KKTC'den nefes kesen tatbikat
  10. Şehitler Abidesi'nde saygı nöbeti başladı

© Copyright 2026

DHA