Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Atık tesisinde kurulan serada çilek ve domates yetiştiriliyor

Gaziantep'te Büyükşehir Belediyesi tarafından yapımı tamamlanan, Merkez Katı Atık Düzenli Depolama Sahası’nda topraksız tarım tekniği kullanılarak çöplerin işlenmesiyle elde edilen enerji ile ısıtılan seralarda çilek ve domates üretimi yapılıyor.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  2. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  3. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  4. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  5. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  6. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  7. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  8. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele
  9. Tekirdağ’da şalvar gecesine yoğun ilgi; katılımcılar sokağa sığmadı
  10. Aparttaki odasında ölü bulundu

© Copyright 2026

DHA