Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

‘Başarabilirim' dedi, kanseri yendi

Amasya'da göğsünde fark ettiği şişlik üzerine başvurduğu KETEM’de meme kanseri tanısı konulan ev hanımı Gülhan Bozkurt (50), 1,5 yıl süren tedavinin ardından sağlığına kavuştu. Bozkurt, “İlk duyduğumda çok ağladım. İlk başta kendime çok eziyet ettim ama sonra 'Ben bunu başarabilirim' dedim. Erken teşhisle bunun üstesinden gelebileceğimi anladım. Şu anda sağlık durumum çok iyi ve atlattım" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tunceli'de Mobil Kanser Tarama Aracı erken teşhis için köy yollarında
  2. Dünyanın ilk 8'li çapraz karaciğer nakli, Malatya'da yapıldı
  3. Aortu yırtılan hasta, yapay damarla hayata tutundu
  4. Ağabeyinden yapılan nakille sağlığına kavuştu, balonlarla taburcu edildi
  5. Akdeniz Üniversitesi'nde CAR-T tedavisine 9 hastayla başlandı
  6. DHA'nın haberini gördü, Kazakistan'dan geldiği Antalya’da sağlığına kavuştu
  7. Nadir görülen kan hastalığı ile doğan Alperen, kardeşinden yapılan ilik nakliyle sağlığına kavuştu
  8. 91 yaşındaki hasta, doktorla görüntülü görüşerek evinden muayene oldu
  9. 12 yaşındaki Poyraz Efe için ailesinden yardım çağrısı
  10. Gazileri hayata bağlayan merkez

© Copyright 2026

DHA