Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Beşiktaş, 3 puanı uzatma dakikalarında aldı

Beşiktaş, Süper Lig’in 6’ncı haftasında konuk ettiği Eyüpspor’u 2-1 yendi. Siyah-beyazlılara galibiyeti getiren golleri 20’nci dakikada Milot Rashica ile 90+3’üncü dakikada penaltıdan Ciro Immobile kaydetti. Eyüpspor’un tek golünü ise 64’üncü dakikada yine penaltıdan Emre Akbaba attı. Bu sonuçla Beşiktaş puanını 13’e çıkardı. Konuk ekip ise 9 puanda kalarak ligdeki ilk yenilgisini yaşadı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Tuz Gölü’ne göç yolunda mola veren flamingolar renkli görüntüler oluşturdu
  2. Çiftler özel tarihte 'evet' dedi
  3. Lavanta tarlasında renkli karne töreni
  4. Ateşkes sonrası İranlı turistler rotalarını yeniden Van’a çevirdi
  5. Antalya'da hissedilen sıcaklık 47 dereceye ulaştı
  6. Emekli olan 2 öğretmene duygusal veda töreni
  7. Dedesinin hediye ettiği saat tutkuya dönüştü; 25 senede 500 saat biriktirdi
  8. Kayısı rekoltesi üreticinin yüzünü güldürdü
  9. 3 yıl okulun tek öğrencisiydi; nakil sonrası 32 arkadaşıyla karne heyecanı yaşadı
  10. Ortaokul öğrencileri hava temizleyen sokak lambası geliştirdi

© Copyright 2026

DHA