Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Beyşehir Gölü, kaybettiği suyun yüzde 50'sini telafi etti'

Konya'da yılbaşından bu yana süren yağışlar, yüzey sularını olumlu etkiledi. Geçen yıl kıyılarından metrelerce çekilen Beyşehir Gölü'nün önemli ölçüde su aldığını söyleyen Konya Jeoloji Mühendisleri Odası Başkanı Şükrü Arslan, "Göl normal standardından yaklaşık 1 milyar metreküp su kaybetmiş durumdaydı. Mart ayı sonu itibarıyla yapılan ölçümlerde eksi 420 milyon metreküplere kadar yükselmiş durumda. Bu da şu anlama geliyor. 3 aylık yağış verisi sonrasında Beyşehir Gölü, kaybettiği suyun yüzde 50'sini telafi etmiş görünüyor" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Edirne’de üretilen 40 milyon sazan yavrusu su kaynaklarıyla buluştu
  2. Eczacılık fakültesini bitirdi, cübbe ve kepini babasına giydirdi
  3. Edirne’de inşaat ve mantolama malzemesi deposunda yangın
  4. Türk Kara Kuvvetleri'nin 2235'inci kuruluş yıl dönümü Kayseri’de kutlandı
  5. Adana’da termometreler 42 dereceyi gösterdi
  6. Ayder'de boğa güreşi heyecanı
  7. Türk Kara Kuvvetleri’nin 2235’inci kuruluş yıl dönümü Diyarbakır'da törenle kutlandı
  8. Antalya'nın bunaltıcı havasına mavi sularda serinlik aradılar
  9. Vakıflar Genel Müdürlüğü, 100 öğrenci ve ailelerini piknik programında bir araya getirdi
  10. Yüksekova'da 7 metrelik karla mücadele

© Copyright 2026

DHA