Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

'Beyşehir Gölü'nün ölmesine seyirci kalmayız'

Konya'da iklim değişikliği ve bilinçsiz tarımsal sulama nedeniyle kıyıdan yaklaşık 300 metre suyu çekilen Beyşehir Gölü'nün kurtulması için 'Göl Master Planı' hazırlanıyor. Balıkçılar tarafından 'öldü' diye tabir edinen gölün ölmediğini belirten Beyşehir Belediye Başkanı Adil Bayındır, "Bununla ilgili değerli Bakanımız Sayın İbrahim Yumaklı çok yakın zamanda Beyşehir’e gelerek 'Göl Master Planı' ile ilgili bilgiler verecektir. Beyşehir Gölü ölmez. Beyşehir Gölü'nün ölmesine seyirci kalmayız" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Sivas'ta motosiklet aydınlatma direğine çarptı: 2 yaralı
  2. Karadeniz Sahil Yolu’nda zincirleme kaza sonrası yangın; 3 ölü, 4 yaralı
  3. Diyarbakır kırsalında 10 noktada örtü ve anız yangını: 100 hektar alan yandı
  4. Bingöl'de çayda akıntıya kapılan Vedat'ı arama çalışmaları 10’uncu gününde
  5. Oto galeriye silahlı saldırı kamerada; çok sayıda araca kurşun isabet etti
  6. Şanlıurfa’da yanan araçtaki paraları kurtarmaya çalıştılar
  7. Muğla'da sığla yağı üretimi başladı
  8. Antalya'da sıcaktan bunalanlar sahillere akın etti
  9. Trabzon'da kokarca zararlısına karşı samuray arıları doğaya salındı
  10. Göçükte yaşamını yitiren maden işçisi toprağa verildi

© Copyright 2026

DHA