Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bodrum açıkları Mandalin Kupası'yla renklendi

Bodrum’da bu yıl 5’incisi düzenlenen BODTO Mandalin Kupası Yelken Yarışları, ilçenin açıklarında renkli görüntülere sahne oldu. Bodrum Belediyesi ve Türkiye Yelken Federasyonu destekleriyle, Bodrum Belediyesi Bodrumspor Yelken Şubesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen organizasyon yapılan kayıt ve antrenmanların ardından dün start alan yarışlarla başladı. Optimist, Laser ve RS Feva sınıflarında düzenlenen yarışlara 4 ülkeden toplam 221 sporcu katıldı.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Göztepe'de Gonca Nahçıvanlı'dan tarihi başarı
  2. Yelkenliyle ‘Solo Türkiye Turu’ rekoru için Artvin’den denize açıldı
  3. Şalvarlarla pedal çevirip, yöresel müzikler eşliğinde kilo veriyorlar
  4. Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları devam ediyor
  5. Fenerbahçe’de sağlık kontrolleri sürüyor
  6. Özbekistan Süper Lig takımı yeni sezon hazırlıklarına Bolu'da başladı
  7. Milli maç Antiphellos Antik Tiyatrosu'nda izlendi
  8. Kadın Goalball Milli Takımı dünya 3’üncüsü oldu
  9. Göztepe’de 101’inci yıl coşkusu yaşandı
  10. Kadın Goalball Milli Takımı, Dünya Şampiyonası'nda yarı finale yükseldi

© Copyright 2026

DHA