Gündem
Politika
Spor
Dünya
Ekonomi
Kurumsal
English
You are already subscribed to notifications.

Bodrum'da deniz dibi ve 11 koydan 7,5 ton çöp çıktı

Muğla'nın Bodrum ilçesinde, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nca 2022'nin 'Küçük Ölçekli Balıkçılık ve Su Ürünleri Yetiştiricilik Yılı' ilan edilmesiyle deniz dibinde ve 11 koyda temizlik yapıldı. Yaklaşık 7,5 ton çöp toplanan etkinlikte konuşan Muğla İl Tarım ve Orman Müdürü Barış Saylak, "Bize miras verilen bu dünyayı gelecek kuşaklara bırakabilmek için denizlerimizi kirletmeyelim" dedi.
ABONE OL

EN SON GALERİLER

  1. Akdeniz'in en derin mavi karbon rezervi Bodrum'da tescillendi
  2. Çukobirlik’in 48 yıllık 16 katlı hizmet binası, 420 kilogram dinamitle patlatılarak yıkıldı
  3. Kızılırmak Deltası’ndaki kuşlar seramiğe işlendi
  4. Düğününe 2 gün kala kazada ölen uzman çavuş toprağa verildi
  5. Su dağıtım aracının çarptığı Sarp Eymen'in ölümünde yeni karar
  6. Deprem şehidi babasının izinden giden Şehriban, polis oldu
  7. Polis adayı, mezuniyet töreninde kız arkadaşına evlilik teklifi etti
  8. Aksaray POMEM'de 485 polis adayı mezun oldu
  9. Türk Kara Kuvvetleri'nin kuruluşunun 2235'inci yılı İzmir'de kutlandı
  10. Küre Dağları Milli Parkı'ndaki yaban hayatı fotokapanla görüntülendi

© Copyright 2026

DHA